הובלות יצאת צדיק

תכנית הטלוויזיה יצאת צדיק שבדקה סוגים שונים של בעלי מקצוע  מלמדת שבתחום ההובלות לא כולם צדיקים. גם סקר טלפוני שביצע אחד הפורטלים המובילים בתחום מעלה טענות ותלונות רבות של לקוחות מאוכזבים בנושאים שונים. כ- 28% מבין הנשאלים התלוננו על נזק שנגרם לחפצים ועל הבטחות סרק של המובילים לתיקון הנזקים או לפיצוי, כ-25% מבין הנסקרים התלוננו על ניפוח מחירים ועל אי עמידה בזמנים, 17% מהנשאלים התלוננו על יחס גרוע, 18% התלוננו על אופן הרכבת הרהיטים והשאר על גובה הטיפ שנדרשו לתת למובילים.

בעקבות הפופולאריות הרבה של התכנית, חברות הובלה רבות החליטו להחליף את שם החברה  להובלות יצאת צדיק או שמות דומים.

אנו בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" לא צריכים לשנות את השם. שנים רבות של עבודה קשה ומקצועית, של שירות אדיב ומחירים אטרקטיביים מיתגו אותנו כאחת החברות המובילות בתחום, אנחנו לא צריכים לשנות את השם, יש לנו שם טוב ואנו עושים את הכול כדי לשמור עליו.

הובלות יצאת צדיק – צדיקים או לא צדיקים?

 הטיפ הראשון שיעזור לנו לדעת אם חברת ההובלות שאותה אנו רוצים לבחור אכן חברה אמינה ומקצועית, הוא ההמלצות.

המלצות של לקוחות מרוצים הוא המפתח לבחירה נכונה. בקשו מבעלי החברה רשימה של לקוחות שכבר נעזרו בשירותים שלהם והיו מרוצים ואל תתעצלו  להתקשר אליהם. בקשו מהם לשמוע חוות דעת על העבודה,  האם חברת ההובלות עמדה בלוח הזמנים, עמדה היא בהבטחות, עמדה במחיר שנקבע, האם התכולה הגעה ליעד ללא נזקים, האם המחיר היה אטרקטיבי והוגן, האם השירות היה אדיב ועוד .

הטיפ השני הוא לא לסמוך על בעלי החברה, אלא להתגונן מראש ולהימנע מטעויות נפוצות שעושים הרבה בעלי דירות.

חשוב לקבוע מחיר סופי להובלה ואל תסכמו מחירים בטלפון. כדי למנוע הפתעות של הרגע האחרון, עמדו על כך שהמוביל יגיע אל הבית שלכם, יראה את התכולה וייתן לכם הצעת מחיר מפורטת, כולל מע"מ. כך תצליחו למנוע שיטות יצירתיות שמטרתן להעלות את המחיר ברגע האחרון,  שיטות ותירוצים כמו, יש יותר תכולה ממה שתיארתם,  צריך יותר מובילים מהמתוכנן, הספה יותר כבדה ודורשת  יותר מאמץ ועוד.

חתמו על חוזה, פרטו את המחיר הסופי  ופרטו את התכולה, מוצרי חשמל, ריהוט ומספר הארגזים.

חוששים מנזקים העלולים להיגרם לתכולה, קבעו פיצוי! אם יש לכם שריטות או מכות על מכשירי החשמל, על הרהיטים וכו' צלמו אותם והסבו את תשומת לב של המוביל אליהם. פרטו את הנזקים הנוכחיים וקבעו פיצוי לכל הנזקים שעלולים להתרחש בזמן ההובלה. אם המוביל יידע שהוא צריך לשלם על הנזקים, הוא ייזהר מאוד. ובנוסף, בדקו האם למוביל יש פוליסת ביטוח הכוללת גם ביטוח על התכולה. ביטוח תכולה יבטיח לכם שאם ייגרמו נזקים לתכולה,  יהיה לכם למי לפנות ומי לדרוש את הפיצוי.

רוצים להבטיח שהמוביל יעמוד בלוח הזמנים, קבעו קנס על האיחור. דרשו מחברת ההובלה לעמוד בלוח הזמנים ולפצות אתכם על איחור משמעותי שנגרם באשמתם.

טיפ שלנו:  תמיד כדאי להיות ההובלה הראשונה ביום, כך תוכלו לשלוט טוב יותר על הלוח הזמנים ולהבטיח שחברת ההובלה תגיע בשעה שעליה סיכמתם.

הבטיחו לכם שירותים של פירוק והרכבת ארונות, בררו האם יש נגר מוסמך בצוות. לקוחות רבים מתלוננים כי הרהיטים שפורקו, בעיקר הארונות, לא  הורכבו במקצועיות, הדלתות נוטות לצד ולא נסגרות היטב, המגרות לא נעות על המסילה, נתקעות או חורקות ועוד. בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" מעסיקים נגר מוסמך כדי להרכיב את הרהיטים שלכם מחדש ללא נזקים ולאפשר להם לתפקד כמו חדשים.

חוששים שהמובילים יבריזו ולא יגיעו – הכניסו לחוזה ערבות ביצוע וסכום פיצוי במידה שהמוביל הבריז. מובלים חאפרים קובעים מספר הובלות ביום ומגיעים רק אל ההובלה המשתלמת ביותר מבחינת המחיר. החתמה על ערבות ביצוע תמנע  ברוב המקרים את התופעה ותבטיח שהמוביל שאתו קבעתם יתייצב לעבודה.

מחיר מבצע, צריך להדליק נורה אדומה –  חאפרים רבים הפועלים בתחום מציעים העברת דירות בחצי מחיר, אל תתפתו להם, התרחקו מהם מיד. מחיר נמוך באופן משמעותי עלול להסתיים בעוגמת נפש ובנזקים לרכוש.

לסיכום: רק כאשר תראו את כל תכולת הדירה על המשאית, תפנימו כי על המשאית מונחים החפצים היקרים שלכם ובעצם חיים שלמים. לכן, חשוב להימנע מטעויות ולבחור את חברת ההובלה הטובה מכולם.

חברות הובלה רבות בחרו בשם יצאת צדיק. האם כולם צדיקים?

ממש לא. חברות ההובלה מתחלקות לשני סוגים, חאפרים שמציעים עבודה באיכות גרועה, וחברות ותיקות ומקצועיות שמעניקות אחריות על העבודה. חברת נועם הובלות ומנופי הרמה שייכת לסוג השני. אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ עלינו ולהעיד על איכות העבודה.

האם כדאי לי להעביר את הארונות לדירה החדשה? אין חשש שהם יינזקו?

אם יש לך ארונות איכותיים, אל תהסס להעביר אותם. אנחנו בחברת נועם הובלות ומנופי הרמה מעסיקים נגר מקצועי שיפרק וירכיב מחדש את הארונות במקצועיות כדי שאתה תוכל ליהנות מהארונות עוד שנים ארוכות.

איך אוכל לדעת שבחרתי בחברת הובלה אמינה ומקצועית?

יש מספר קריטריונים שבאמצעותם תוכל להבדיל בין חאפרים לבין חברה מקצועית, שני הקריטריונים החשובים הם ניסיון והמלצות. חברה שצברה שנות ניסיון צברה ידע רב ומוניטין והלקוחות שלה ודאי ישמחו להמליץ עליה.

4/5 - (9 votes)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *