הובלות משרדים בירושלים

נדאג למעבר חלק בטוח ומהיר כדי לא לפגוע בפעילות המשרדית שלכם, לחסוך זמן וכסף יקר.

פרויקט העברת המשרד צריך להיות מקצועי ומאורגן בדיוק כמו כל הפרויקטים שאתם מבצעים באופן קבוע במשרד שלכם. חשוב לקחת את נושא ההעברה בכובד ראש ולא לזלזל באף פרט או סעיף. כדי לעבור משרד בצורה נכונה ומאורגנת צריך לתכנן את הכול מראש, אם תתארגנו נכון, מבצע העברת המשרד יעבור בקלות, בשקט יחסי, בלי הרבה בלאגן ובעיקר עם הפסד של מינימום ימי עבודה.

הובלת משרדים בירושלים, ובכל מקום, מחייבת בחירה חכמה של חברת ההובלה. חשוב לבחור חברת הובלה המתמחה בהעברת משרדים, חברה שצברה ניסיון בכל תחום עיסוק של משרד או חברה מאחר וכל סוג של משרד דורש מומחיות וארגון שונים. העברה של חברת ייצור, לדוגמה, שונה מהעברה של חברת הייטק, מקליניקה של רופא או ממשרד של עורכי דין.

צוות העובדים בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" יעשה את הכול כדי לסייע למשרד העובר מקום לחזור מהר ככל האפשר לשגרת העבודה ולמנוע הפסדים כספיים. צברנו ניסיון רב ואנו מצוידים בכל הציוד הנדרש להובלת משרדים. אנו מעסיקים נגר מומחה שידע לפרק את הריהוט המשרדי ולהרכיב אותו מחדש ללא נזקים ובעיות. העברנו כבר אין ספור משרדים בירושלים ובסביבה, צברנו מוניטין רב ואנו מתחייבים לענות על כל הדרישות ולעמוד  בציפיות.

הובלת משרדים בירושלים – טיפים גאוניים שיעזרו לכם להעביר כל משרד בהצלחה!

הסוד להצלחה: תכנון מראש והתארגנות מוקדמת. התארגנות מוקדמת לקראת ההעברה תאפשר לכם לשוב לתפקוד רגיל בזמן הקצר ביותר האפשרי. ערכו רשימה של כל הציוד והתכולה והתחילו לארוז אותה מוקדם. התחילו לארוז את הפריטים שבהם אתם משתמשים בתדירות נמוכה מוקדם יותר ואת הציוד המשמש אתכם בתדירות גבוהה, השאירו לימים הסמוכים למועד האריזה. ארזו את כל הפריטים בארגזים חזקים ויציבים ורשמו על כל ארגז את תכולת הארגז, לאיזה עובד הוא שייך ואת החדר המיועד לו. ארגון נכון של הארגזים יאפשר למובילים להניח את הציוד במקום הנכון במשרד החדש ולכל עובד לפרוק ולסדר את הציוד שלו.

אל תתנו לעובדים יום חופש, תנו להם תפקידים. בקשו מחלק מהעובדים להשגיח על המובילים במשרד הישן ולוודא שלא שכחתם שום חפץ או פריט, מהחלק האחר של  העובדים בקשו להתייצב במשרד החדש. קחו לתשומת לבכם שביום ההובלה המשרד פרוץ וכל איש זר יכול להיכנס, לקחת פריט יקר ולהיעלם אתו. אחד התפקידים של העובדים הוא להשגיח על הציוד היקר, גם במשרד הישן וגם במשרד החדש.

בחרו חברת הובלה מקצועית שצברה ניסיון בהובלות משרדים שבו אתם עוסקים. חשוב לוודא שהחברה שבחרתם מתמחה בהעברת ציוד בתחום שלכם ושהיא מחזיקה בציוד המתאים. לעתים שינוע של ציוד כבד או שינוע לקומה כבדה ידרוש שימוש בבמת הרמה, בהובלת מנוף ועוד. חשוב גם לבדוק מה גודל המשאית של המוביל שבחרתם. האם המשאית יכולה להכיל את כל הציוד המשרדי שלכם או שהמוביל מגיע עם משאית קטנה ותיאלצו להעביר את המשרד במספר סבבים. השימוש במשאית גדולה ומתאימה יקצר את משך ההובלה ויחסוך לכם זמן יקר.

הקפידו לארוז מראש את כל הציוד היקר, את החומרים הרגישים ואת המידע הסודי, כולל מידע דיגיטלי, שלא הייתם רוצים שיגיע לעיניים זרות. הקפידו לארוז את החומרים האלו מראש, ולהעביר אותם בעצמכם מתוך השגחה קפדנית.

חשוב שבעל חברת ההובלה יהיה במקום בזמן ההעברה כדי שהוא יוכל להנחות את העובדים מה לעשות במצבים לא צפויים של תקלות. ייתכנו סוגים שונים של תקלות, ומוביל מומלץ בירושלים יידע לתת להם מענה ופתרון במקום.

דוגמאות לתקלות אפשריות:

  • המעלית לא עובדת או שיש הפסקת חשמל

הפתרון: הזמנה מיידית של מנוף חיצוני שישנע את הציוד מהמשרד אל המשאית ללא תלות במעלית או באספקת חשמל.

  • אחד הרהיטים רחב מדי ואין אפשרות להעביר אותו דרך פתח הדלת.

הפתרון: איש צוות המוחה בפירוק והרכבה של רהיטים יפרק את הרהיט או חלק ממנו כדי שהוא יצליח לצאת דרך הפתח הצר.

  • המשרד נמצא במקום סואן ולא הצלחתם, עדיין, לתפוס חניה.

הפתרון: התחילו להוריד את הציוד, ובמקביל בקשו מאחד העובדים לפקוח עין ולמצוא מקום חניה פנוי.

  • עדיין לא העמסתם את כל הציוד והמשאית כבר עמוסה.

הפתרון: חברה ותיקה וגדולה תוכל לארגן בתוך זמן קצר אמצעי הובלה נוסף, לעתים זו תהיה עוד משאית ולעתים יספיק גם טנדר.

נתקו את כל קווי התקשורת, המחשבים והרשתות במשרד הישן והקפידו לחבר אותם במשרד החדש. כדי שתוכלו לשוב לפעילות בהקדם האפשרי, הזמינו את ספקי התקשורת ואת אנשי המחשבים והרשתות מבעוד מועד. בקשו מהם לנתק את אספקת הקווים, טלפון, אינטרנט ועוד, במשרד הישן, ועוד יותר חשוב, להכין קווי תקשורת חדשים במשרד החדש, רצוי לפני תאריך ההובלה. כאשר תגיעו למשרד בקשו מהטכנאים לחבר את הקווים כבר ביום ההובלה כדי שהעבודה לא תתעכב ללא צורך. אם אתם זקוקים לחשמלאים מומחים כדי להפעיל מחדש את הציוד, הזמינו גם אותו מראש כדי שברגע שתסיימו לפרק את תכולה תוכלו מיד להתחיל לעבוד.

גם אם בחרתם בחברה מקצועית, מנוסה ומיומנת , תקלות תמיד עלולות לקרות בכל שלב. אם אתם מובילים ציוד יקר ערך חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח של החברה ולוודא שהיא נותנת כיסוי גם לציוד היקר שלכם. בחירה של חברת הובלה עם פוליסת ביטוח מתאימה  זאת הדרך היחידה שבה תוכלו להבטיח שאם  ייגרם נזק לציוד היקר שלכם, יהיה מי שיפצה אתכם.

מתי לעבור? לא תמיד אתם יכולים לתכנן מתי להעביר את המשרד שלכם למקום החדש, אך אם אפשר רצוי לתכנן את המעבר לעונת  הקיץ. אומנם בעונת הקיץ המובילים עמוסים בעבודה, הביקוש להובלות עולה ויחד אתו גם המחירים, אך מנגד, בחורף עלול להיות מזג אוויר סוער, גשמים חזקים ורוחות אשר מקשים על ההובלה, הופכים אותו לאיטית יותר ומסורבלת יותר ובמקרים קיצוניים אפילו לדחיית המועד. אם המשרד שלכם מכיל ציוד אלקטרוני יקר העלול להינזק בגשמים החזקים, כדאי לעבור בעונת הקיץ, אפילו במחיר קצת יותר יקר.

 ערכו חוזה מפורט עם חברת ההובלה. התייחסו בחוזה לכל הפרמטרים הבאים, לתאריך,  לשעת ההובלה, למחיר – חשוב לפרט מה המחיר כולל- האם צריך מנוף או ציוד עזר אחר, האם ההצעה כוללת שירותים של פירוק והרכבה מחדש של הרהיטים, שירותי אריזה ועוד. כדאי גם לקבוע פיצוי כספי למקרים שבהם חברת ההובלה אינה עומדת באחד הסעיפים או יותר מגרוע מכך, היא פשוט לא מגיעה.

פרגנו לעצמכם שירותי אריזה מקצועיים. חברות המתמחות באריזה מקצועית מביאות אתן ציוד אריזה מתאים כמו ארגזים חזקים ויציבים, ניילון נצמד עבה או נייר בועות, ציוד שבאמצעותו הן יארזו את הציוד האלקטרוני, את המחשבים, את הקלסרים, את המסמכים החשובים ועוד בצורה טובה ונכונה שתמנע נזקים לציוד בזמן המעבר.

לבחירה של חברות הובלות מומלצות בירושלים יש השפעה רבה על הצלחת המעבר של המשרד. בחירה בחברה חובבנית עשויה לגרום לכם נזקים לציוד היקר, הפסדים של ימי עבודה ועוגמת נפש רבה. בחירה של הובלות בירושלים עם המלצות טובות תבטיח לכם שבחרתם חברה מקצועית ואיכותית. צרו קשר, נשמח להציג לפניכם אלפי המלצות של לקוחות שבחרו בנו והיו מרוצים!

אלו סעיפים חשוב לכלול בחוזה עם חברת הובלה?

חשוב להקפיד שהחוזה יכלול את הסעיפים הבאים: תאריך, שעה, פירוט התכולה, מחיר סופי, מה כולל הביטוח ואם יש צורך בציוד מיוחד כמו מנוף או במת הרמה, יש לפרט זאת בחוזה. כדאי להכניס פיצוי כספי למקרים שבהם המובילים לא עומדים בסעיפי החוזה.

מהו התאריך המומלץ להעברת משרדים?

אם אפשר לבחור תאריך רצוי לבחור את עונת הקיץ. אומנם בעונת הקיץ המחירים גבוהים קצת יותר, אך מנגד בעונת החורף ייתכנו גשמים חזקים ורוחות סוערות העלולים להזיק לציוד היקר, לעכב את ההובלה ואפילו לדחות אותה.

האם כל חברת הובלה יכולה להעביר ציוד משרדי?

העברת תכולה של משרד אינה דומה להעברה של תכולת דירה. כדי להעביר את המשרד בהצלחה יש צורך בציוד ייעודי המתאים לתחום העיסוק שלכם, ולהתמחות באריזת הציוד הייחודי לכל סוג של עסק או חברה.