הובלות בירושלים - מחיר

אתם עוברים דירה, אתם מעבירים ציוד משרדי, אתם מחפשים שירותי אחסנה, המכנה המשותף לכולכם שאתם מחפשים חברת הובלה מקצועית וטובה.

ממחקר שנעשה בתחום ההובלות עולה כי למחיר ההובלה יש השפעה גדולה על הבחירה של חברת ההובלה, אך זו טעות. אינספור אנשים יכלו לספר לכם על הובלה זולה ומבטיחה שהפכה להובלה גרועה והרבה יותר יקרה. הנזקים הכספיים שנגרמו ללקוחות שהעדיפו מחיר זול על פני איכות, היו גבוהים יותר מהמחיר היקר ביותר שהציעו להם חברות ההובלה השונות.

מחיר זול במיוחד צריך להדליק אצלכם נורה אדומה, כנראה שנפלתם על חברה חובבנית, חאפרים בלשון העם, שבאה לעשות עליכם מכה, ולהיעלם בלי להיות אחראית לשמירה והגנה על התכולה שאותה אתם משנעים מיעד אחד ליעד השני ולאיכות ההובלה.

תופעה נוספת בשוק ההובלות היא מלכודת הדבש. אתם מזמינים חברת הובלה, המוביל מציע לכם מחיר זול בטלפון, אתם מתפתים, סוגרים אתו, לעתים אפילו משלמים מקדמה, אך ביום ההובלה המוביל מעלה את המחירים בתירוצים שונים כמו לא הערכת נכון את כמות התכולה, הנגישות לדירה אינה נוחה ועוד. כאשר כל תכולת הבית כבר ארוזה והמוביל עומד כבר בפתח, אין לכם ברירה ואתם נאלצים לשלם לו כל מחיר שהוא מבקש.

כדי להימנע מלכודת הדבש, אל תתפתו למחירים זולים במיוחד ואל תסכמו את המחיר בטלפון. בקשו מהמוביל לבוא אליכם הביתה, להעריך בעצמו את כמות התכולה ולקבוע מחיר סופי.

החלטתם על מחיר סופי, אל תוותרו על כתיבת חוזה מסודר. הדגישו בחוזה את המחיר הסופי, את התאריך ואת השעה. פרטו את כמות התכולה, את הקומה של שני היעדים, את הנגישות, האם יש מעלית ואולי בכלל צריך להיעזר במנוף. שימו לב ששינוע התכולה בעזרת מנוף, מייקרת את ההובלה. כתבו את החוזה בשני העתקים ואל תשכחו לשמור עותק אחד לעצמכם.

תופעה נוספת בתחום ההובלות: המוביל לא הגיע או הגיע באיחור ניכר. בעלי דירות רבים יוכלו לספר סיפורים מסמרי שיער על  מובילים שלא הגיעו לעבודה כי ברגע האחרון צצה להם הובלה משתלמת יותר ובלי לחשוב פעמיים הם ויתרו עליכם ואפילו לא טרחו להודיע. במקרה הטוב יותר, הם הגיעו באיחור ניכר ומשכו את ההובלה במשך שעות ארוכות, מתישות ומייגעות.

כדי להתגבר על התופעות האלו, כדאי להוסיף סעיף בחוזה המחייב את חברת ההובלה לשלם לכם פיצוי על כל שעת איחור. אם תוכלו, כדאי גם לבקש ערבות המבטיחה שהמובילים יגיעו אליכם, אלא אם תהיה סיבה מיוחדת שלא תאפשר להם להגיע. מוביל מקצועי בירושלים לא יהסס לחתום על סעיף הפיצוי או על הערבות מאחר והוא רציני, מקצועי ולא עולה על דעתו להפר את החוזה אתכם.

אתם יכולים לבקש הצעות מחיר ממספר חברות הובלה כדי לבצע הובלות בירושלים השוואת מחירים. זו זכותכם, אתם יכולים לבקש כל מספר של הצעות מחיר, אך כאשר אתם מבצעים השוואות מחיר, חשוב לבצע אותם על בסיס של נתונים שווים.

רוצים לעשות הובלות בירושלים השוואות מחיר, צרו קשר!  אנו נשמח להגיע אליכם ולהציע לכם הצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית. חברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" פועלת בתחום ההובלות כבר שנים רבות, עבדנו קשה, נתנו שירות מקצועי איכותי ואדיב, ורכשנו מוניטין טוב. המוניטין שלנו חשוב לנו ואנו נעשה את הכול כדי לשמור עליו. אם אתם מחפשים חברות הובלה מומלצות בירושלים, צרו אתנו קשר, אנחנו מבטיחים לא לאכזב!

 חשוב לדעת: מהם הגורמים המשפיעים על מחיר ההובלה?

הגורם הראשון המשפיע על מחיר ההובלה הוא היקף הפריטים שאותם אתם רוצים להעביר. ככל שיש לכם כמות גדולה יותר של פריטים, כך המחיר יהיה  גבוה יותר.

מספר המובילים הנדרשים לקחת חלק במעבר, משפיע על המחיר. ככל שיש לכם כמות גדולה יותר של תכולה, כך יידרש מספר גדול יותר של מובילים והמחיר יהיה בהתאם. זה ברור ומובן לכול שמחיר הובלה של דירה בת שלושה חדרים לא יהיה שווה למחיר הובלה של דירה בת חמישה חדרים וכן הלאה.

שירותים נוספים שאותם אתם שוכרים מייקרים את מחיר ההובלה. אם תיעזרו בשירותי אריזה מקצועיים, השירות ישפיע על המחיר הסופי. גם הצורך בפירוק והרכבה של רהיטים מייקר את המחיר בכפוף למספר הרהיטים שאותם יש לפרק ולהרכיב מחדש.

 טיפ שלנו: רבים נוטים לחסוך ולוותר על שירותי אריזה מקצועיים, אבל אם התקציב מאשר לכם, לא מומלץ לוותר עליהם. שירותי אריזה מקצועיים יחסכו לכם זמן, הרבה לחץ ולבלאגן, ובנוסף הם יבטיחו שהתכולה היקרה שלכם תגיע בשלום אל היעד ללא נזקים. אם בכל זאת אינכם יכולים להרשות לעצמכם שירותי אריזה לכל התכולה, כדאי לשכור אורזים מקצועיים לפחות עבור כלי המטבח וחפצים שבירים.

האם יש מעלית בשני הבניינים? אם אתם גרים בבית ללא מעלית או שאם עוברים דירה  לבניין ללא מעלית, המובילים יידרשו לעבוד קשה יותר וזה ישפיע על מחיר ההובלה. גם לאופי של חדר המדרגות ולנגישות אל הבניין יש השפעה על המחיר.  אם חדר המדרגות צר ואם אל הבניין מובילות מדרגות או שהוא רחוק מהכביש, מחיר ההובלה יתייקר. באופן כללי בבניין ללא מעלית כל קומה גבוהה יותר מייקרת את מחיר ההובלה בעשרה אחוזים בממוצע.

יש מצבים שבהם יש צורך בשימוש במנוף, גורם המייקר את מחיר ההובלה. השימוש במנוף נעשה כאשר יש צורך לשנע את התכולה אל קומה גבוה במיוחד , כאשר אין גישה נוחה אל חדר המדרגות או אל המעלית וכאשר חברת הניהול של הבניין מחייבת הובלות באמצעות מנוף בלבד.

המרחק בין יעד נקודת המוצא ליעד מהווה גם הוא פרמטר חשוב בשקלול מחיר ההובלה. ככל שהמרחק בין שני היעדים גדול יותר, מחיר ההובלה יימדד לפי קילומטראז  ויידרש זמן רב יותר כדי להגיע ממקום אחד לשני והוצאות הדלק והפחת יהיו גבוהות יותר, גורמים שיבואו לידי ביטוי במחיר.

האופי של השכונה של השכונה שממנה אתם עוברים או שאליה אתם מגיעים בא לידי ביטוי במחיר. ירושלים מלאה  בשכונות ישנות עם סמטאות צרות ומפותלות שהגישה אליהן אינה נוחה, ולעתים אפילו קשה מאוד. בשכונות אלו מחיר ההובלה יהיה גבוה יותר מאשר בשכונות בעלות כבישים רחבים עם נגישות גבוהה.

תאריך ההובלה קובע את המחיר. כמו בכל ענף גם בענף ההובלות יש עונות בוערות עם ביקוש שיא להובלות. בעונות אלו ידי המובילים עמוסות בעבודה והמחיר מתייקר בעשרים עד שלושים אחוז. הימים המבוקשים ביותר להובלה אלו הימים שבחודשי יולי ואוגוסט או הימים הראשונים והאחרונים של כל חודש. אם אתם מחפשים דרך להוזיל את המחיר נסו לקבוע את  תאריך ההובלה לעונת החורף או הסתיו והימנעו ממעבר דירה בתחילת החודש או בסופו.

קחו בחשבון גם את הטיפ שאותו נהוג לתת למובילים. סכמו עם בעל חברת ההובלה על גובה הטיפ הנהוג וקבעו אתו האם אתם תיתנו את הטיפ בנפרד לכל מוביל או לבעל החברה כדי שהוא יחלק אותו למובילים. שימו לב, מתן הטיפ אינו חובה, אך זה יפה וראוי לתת תשורה כספית המבטאת את ההערכה שלכם לעבודה הקשה של המובילים.

5/5 - (3 votes)

קיבלתי מספר הצעות מחיר מחברות הובלה שונות, אך איני מעוניין באף אחת מהן. האם אני מחויב לקבל שירות?

ממש לא. אתה יכול לבקש הצעות מחיר ממספר גדול של חברות הובלה בלי להתחייב וללא עלות. חברות ההובלה מודעות לאפשרות שאתה רשאי לבקש כל מספר הצעות מחיר, אם הם ירצו לקבל את העבודה שלך, הם יתנו לך הצעת מחיר אטרקטיבית.

האם אני חייב לתת טיפ למובילים?

אין חובה לתת טיפ למובילים, אך זה רצוי. המובילים עבדו קשה כדי לשנע את תכולת הדירה שלך בהצלחה, ובמתן הטיפ אתה מביע הערכה ותודה לעבודה הקשה שלהם. אתה יכול להחליט על גובה הטיפ.

אילו שירותים נלווים אתם מציעים והאם הם כלולים במחיר?

חברת נועם הובלות ומנופי הרמה מציעה את כל השירותים הנלווים, חלקם אינם כלולים במחיר. אנו מציעים שירותי אריזה, פירוק והרכבה של רהיטים וארונות, הובלות באמצעות מנוף, שירותי אחסון ועוד