מנוף הרמה בירושלים - נועם הובלות ומנופי הרמה

אם אתם עוברים דירה, אין ספק כי אתם בוודאי מתרגשים מאוד לקראת הליך המעבר ובד בבד, עמוסים בהוצאות שונות הנוגעים למעבר, לסידורים וארגונים שונים וכמובן בהכנות שונות הנדרשות לקראת המעבר. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם בתהליך מעבר דירה הוא כמובן חברת הובלות. יש לבחור חברת הובלות מקצועית ואמינה אשר תדע כיצד להעביר לכם את תכולת הדירה בצורה הבטוחה והטובה ביותר מהיעד הנוכחי שלה ליעד החדש. בד בבד, חשוב מאוד לדעת כי ישנם לא מעט מקרים שבהם יש צורך בשירותי מנוף בתהליך הובלת דירה עבור הובלות מורכבות יותר. אם אתם זקוקים לשירותי מנוף בירושלים, חשוב שתדעו כי אתם יכולים להזמין את השירות המדובר דרך חברת ההובלות שבחרתם או שאתם יכולים לבחור שירות חיצוני באופן עצמאי. כך או כך, שירותי מנוף הרמה בירושלים הם שירותים שחייבים להיבחר בקפידה וזאת בכדי שכל מה שדורש העברה באמצעות מנוף, יגיע בצורה בטוחה ושלמה ליעד

אנחנו נותנים שירותי הרמת רהיטים , תכולת דירה ,נגרות , אלומיניום, שיש , מזגנים ,חומרי בניין, מוצרי חשמל , זכוכיות ועוד .. 
עד לקומה 12 עם ביטוח מלא לכל סוגי המטענים
בכל איזור ירושלים וכל היישובים מסביב
נשמח לעמוד לשירותכם
נועם מנופי הרמה

להזמנת מנוף הרמה אנא חייגו: 050-5237752

מנוף הרמה בירושלים
מתי יש צורך בשירותי מנוף הרמה בירושלים?
חשוב מאוד שתדעו כי בשוק ההובלות אם אין אפשרות גישה דרך המעלית או דרך חדר המדרגות של ציוד כזה או אחר, בין אם מדובר על ציוד כבד מדי או גדול מדי ובין אם מדובר על ציוד שחוששים להעביר דרך חדר המדרגות או המעלית מכיוון שיינזק או שיפגע באופן כלשהו, הרי שבוחרים במנוף הרמה אשר מכונה גם מנוף סולם. מדובר על אופציה מהירה, זולה ונוחה יותר מאשר הובלה באמצעות מנוף זרוע. לכן, אם יש לכם שירותי הובלה לקומה גבוהה שבהם ידוע כי באמצעות מנוף ההובלה תתבצע בצורה קלה, נוחה ומהירה יותר או אם יש לכם הובלה של דברים כבדים מאוד או שבלתי אפשרי להעביר אותם בחדר מדרגות או במעלית, הרי שכדאי שתתחילו לברר אודות שירותי הובלה עם מנוף הרמה.

מחיר ושירות מנוף הרמה

מנוף הרמה

ממחיר 350 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים הרמת רהיטים

ממחיר  400 ש"ח לשעת עבודה מלאה

מנוף הרמה בירושלים – הרמת תכולת דירה

ממחיר  349 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים – הרמת נגרות

ממחיר 348 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים – הרמת אלומיניום

ממחיר 347 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים הרמת שיש

ממחיר 346 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים הרמת מזגנים

ממחיר 345 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים הרמת חומרי בניין

ממחיר 355 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים הרמת מוצרי חשמל

ממחיר 354 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים הרמת זכוכיות

ממחיר 353 ש"ח

מנוף הרמה בירושלים הרמת פרגולות

כיצד תדעו אם הובלה באמצעות מנוף הרמה מתאימה לכם?
חשוב מאוד לדעת כי לא תמיד ישנה גישה נוחה למנוף הרמה. בכדי לוודא כי הובלה באמצעות מנוף זה תתאים לכם, עליכם לבדוק האם בדירה שממנה יש צורך להוציא את הציוד באמצעות מנוף או להכניס אליה את הציוד באמצעות מנוף, יש חנייה מספיק מתאימה ונוחה עבור מנוף הרמה בסמוך. מעבר לכך, חשוב לוודא כי יש זווית עבודה אשר מתאימה מהמנוף לפתח של הדירה. אם אין מקום חניה או זווית מתאימה, ככל הנראה תאלצו לבחור במנוף זרוע שהתעריף שלו הרבה יותר משמעותי. כדאי לדעת כי כאשר בודקים האם יש גישה למנוף, יש לבדוק גם את הפתח של הדירה אשר דרכה אמור לעבור הציוד. לא פעם אין ברירה אלא לפרק את הריהוט או להרים אותו עם המנוף לגג ומשם להוריד אותו לדירה וזאת בהנחה שחדר המדרגות מרווח כדי הצורך.
חשוב לשים לב כי ברחובות צרים מדי, בשכונות ללא גישה לכלי רכב או בבניינים מדורגים אשר רחוקים מהקו של הרחוב, לא תהיה אפשרות לעשות שימוש במנוף כלל.

מנוף הרמה לבניין
כיצד תבחרו שירותי מנוף הרמה בירושלים?
אם אתם מעוניינים בשירותי מנוף הרמה בירושלים וזאת לאחר שווידאתם כי מדובר על שירות שיתאים לכם מכל הבחינות, הרי שחשוב מאוד שטרם תבחרו את החברה המציעה את השירות תבדקו כמה דברים חשובים:
ראשית כל, עליכם לבדוק כי למפעיל המנוף יש רישיון מתאים לצורך הפעלתו וזאת בכדי שלא להגיע למצב שבו אחד מהעובדים מטעמו שהוא ללא רישיון מפעיל את המנוף, אלא רק הוא. מנופאי ללא רישיון עלול לגרום נזק לרכוש שעובר באמצעות המנוף בהליך ההובלה.
שנית, מעבר לרישיון של משרד התחבורה שאמור להיות לחברה המציעה את שירותי ההרמות, יש לבדוק האם למפעיל המנוף יש את כל הביטוחים המתאימים וכן יש לוודא כי הביטוח מכסה את כל סוגי הנזקים האפשריים: נזק שיכול להיגרם למפעיל עצמו במהלך העבודה, נזק שיכול להיגרם לעוברי אורח כתוצאה מנפילה של ציוד, נזק שיכול להיגרם לציוד עצמו ונזק שיכול להיגרם לנכס.
חברה מקצועית ומנוסה אשר מציעה שירותי הרמות משא תחזיק את כל הרישיונות וכן את כל הביטוחים הנדרשים.

האם כדאי להזמין שירותי מנוף באופן עצמאי?
חשוב שתשימו לב כי חלק מחברות ההובלה מחזיקות מנוף משל עצמן ולא מעסיקות קבלנים חיצוניים. בכל מקרה, גם אם לחברת ההובלות הנבחרת יש מנוף משל עצמה אך באותו יום משתמשים בו להובלה במקום אחר, החברה תדאג למנוף חלופי, אך חשוב שהדברים יהיו ברורים מראש. יש יתרון לכך שחברת הובלה עובדת באופן קבוע עם אותה חברה אשר מספקת שירותי הרמת משא שכן, במקרה של איחורים או ביטולים, חברת ההובלה לא תחייב אתכם בתוספת מחיר עבור זמן ההמתנה של המובילים שכן היא אחראית על קבלן המשנה שבחרה בו. שנית, לחברה אשר מספקת שירותי מנוף ישתלם יותר לעבוד באופן מקצועי מול חברה אשר מספקת לה עבודות הרמת משא בקביעות מאשר מול אדם שצריך את שירותיה באופן חד פעמי בלבד.


יחד עם זאת, חשוב מאוד להגיע מוכנים ולדעת מהי רמת התמחור אשר נהוג בשוק זה וזאת בכדי להבין האם ההצעה שמציעים לכם היא גבוהה מדי.
אם בחרתם בחברת הובלות שאיננה מציעה הובלות באמצעות מנוף הרמה, תוכלו לבחור כיום בשירותי מנוף הרמה באופן עצמאי, אך חשוב לוודא כי אתם בוחרים חברה אמינה, מקצועית, מנוסה בתחום ומוסמכת לביצוע העבודות בצורה המיטבית.
לבחור בטובים ביותר בתחום מנופי הרמה בירושלים
אם אתם מחפשים שירותי מנוף הרמה בירושלים, כדאי שתכירו את נועם שירותי מנוף הרמה המציע את שירותיו בירושלים והסביבה. בין השירותים שהוא מציע תמצאו: שירותי הרמה חיצונית של רהיטים, תכולת דירה, מוצרי חשמל, חומרי בניין, דוודי שמש, מזגנים, אלומיניום, שיש, זכוכית ועוד. השירותים זמינים 24 שעות ביממה ו6 ימים בשבוע כך שתוכלו לבחור את השעה הנוחה לכם ביותר עבור שירות זה. המחירים המוצעים תמורת השירות הם אמינים והוגנים ואין ספק כי הבחירה בנועם שירותי מנוף הובלה תספק לכם את השקט הנפשי הנדרש לכם בתהליך העברה של ציוד ממקום אחד למקום אחר, באמצעות המנוף.

לקריאת המלצות תוכלו לבקר במפת עסק של גוגל לחצו על הקישור – המלצות מנוף הרמה בירושלים