הובלות בבית שמש - נועם הובלות ומנופי הרמה

משהו חדש קורה בית שמש וכולם מחפשים חברת הובלות

בית שמש היא עיר שיש בה הכול. היא נמצאת במיקום מצוין, בין תל אביב לירושלים,  האוכלוסייה שלה איכותית ומגוונת, והיא מתפתחת בקצב מואץ הודות לעזרה ולרוח הגבית שהיא מקבלת ממשרדי הממשלה, ובראשם משרד השיכון.

מבין הערים הגדולות בישראל, בית שמש רשמה את הזינוק החד ביותר במאזן ההגירה. מנתוני הלמ"ס עולה כי בית שמש היא העיר הצומחת ביותר בעשור האחרון, ובשנים האחרונות מספר התושבים גדל ב- 62.3%.

חברת ההובלות "נועם הובלות ומנופי הרמה" נוטלת חלק משמעותי במאמץ הרב בעידוד ההגירה אל העיר. החברה מציעה שירותי הובלות שהופכים את מעבר הדירה לקל, מהיר והרבה יותר ידידותי.   

אינספור תושבים שעברו אל העיר ובתוך העיר בעשור האחרון משבחים את השירות האדיב של צוות העובדים, את המקצועיות ואת האמינות. אנו עושים הכול, אומר יחיאל מבעלי החברה, כדי להאיר פנים ולסייע לכל מי שעובר דירה בתוך העיר או תושב חדש המגיע אל העיר כדי לסייע להם ולהקל עליהם ככל האפשר ביום הראשון בדירה החדשה.

מי צריך הובלות בבית שמש?

חברת ההובלות "נועם הובלות ומנופי הרמה" מציעה שירותי הובלות לקהל יעד מגוון. חברות הובלות מומלצות בירושלים מציעות שירותי הובלות לתושבי העיר, לזוגות צעירים שנישאו לא מכבר ולמשפרי דיור. בית שמש שהפכה לאחת הערים האטרקטיביות המציעה איכות חיים ודיור ברמה גבוהה ביותר מושכת אליה גם הרבה תושבים מיישובים ואזרחים העוזבים את הערים הגדולות כמו בת – ים, פתח תקווה, תל אביב, רמת גן, לוד ועוד, כולם נוהרים אל בית שמש כדי ליהנות מנוף, מהטבע, מאוויר טוב, ממערכת חינוך מצוינת ומעיר חמה ועוטפת עם חיי קהילה תוססים.

חיפשתי חברת הובלה כמו באמריקה, ומצאתי!

גלי ההגירה לעיר הפכו אזורים ורחובות שלמים לדוברי אנגלית. יש אזורים בעיר הנראים ומרגישים כאילו אתה באמריקה, מספר יהודה שזה לא מכבר הגיע אל העיר מ"ספרינג ואלי" פרבר יהודי עשיר הנמצא קרוב לוושינגטון. בתחילה גרתי בדירה שכורה ולא מזמן עברתי אל הבית שבניתי, אומר יהודה, חיפשתי חברת הובלה כמו באמריקה, חברת הובלה שתארוז את כל תכולת הדירה באריזה מקצועית, מדויקת ומוקפדת. חברה שאוכל לסמוך עליה שתעביר לי את התכולה היקרה בלי נזקים, שתעבוד ביעילות ובמהירות. חברים מהקהילה שלנו המליצו לנו על חברת " נועם הובלות ומנופי הרמה", שכרתי אותם ולא התאכזבתי. בקהילה שלנו שמם עובר מפה לאוזן, מלקוח מרוצה אחד, ללקוח המרוצה הבא וכן הלאה. בישראל קוראים לחברות הובלה מומלצות "הובלות יצאת צדיק" והם אכן צדיקים באמת.

 גם החרדים בבית שמש מרגישים שמישהו מנהל טוב את העיר

בעבר בית שמש התפרסמה בשל המתיחות הרבה ששררה בעיר בין חרדים לחילונים, אך בשנים האחרונות, מאז שעליזה בלוך נבחרה לראשת העיר, משהו אחר קורה בעיר. בעיר מתחוללים שינויים רבים, מרגישים אותם בדברים הקטנים ובדברים הגדולים. העיר נקייה יותר, נבנה בה מועדון קאנטרי קלאב שאמור לשרת את התושבים, התושבים מרוצים והיחסים בין החרדים לתושבי העיר האחרים משתפרים כל הזמן.

בעיר נבנות מאות דירות המיועדת לאוכלוסייה החרדית שמגיעה אליה כמעט מכל אזור בארץ. צוות העובדים בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" צבר ניסיון רב עם האוכלוסייה החרדית. הם מזמינים אותו להעביר דירות בירושלים, בביתר עלית, באלעד ובריכוזים חרדים נוספים. הצוות מכיר את האוכלוסייה, את הצרכים הייחודיים ושמח לסייע גם להם במעבר אל הדירה החדשה.

בבית שמש פועלים שלושה אזורי תעשיה וגם הם זקוקים למובילים

החברה הכלכלית של בית שמש עושה מאמצים רבים כדי לקדם את השגשוג הכלכלי של העיר. היא משקיעה באזורי תעשייה חדשניים ומטופחים, משפרת את התשתיות ואת דרכי הגישה לאזורי התעשייה. בעיר גם הוקמו קניונים, מרכזי עסקים, חנויות ומשרדים. חברת ההובלות "נועם הובלות ומנופי הרמה" מציעה שירותי הובלות להעברת משרדים, להעברת בתי עסקים, מפעלים ועוד. לא אחת הציוד המשרדי יקר מאוד וחשוב להקפיד לארוז בקפדנות ובדייקנות כדי שלא ייפגע בזמן ההובלה. ציוד של חברות היי- טק, של חברות אלקטרוניקה או של מעבדות  הוא ציוד עדין הדורש אריזה מקצועית, ואנו יודעים היטב איך לארוז אותו ואיך לארוז כל ציוד משרדי אחר.

הובלות מנוף בבית שמש

המנוף הוא אחד מכלי העזר החשובים של כל חברת הובלות. באמצעות המנוף אפשר לשנע לקומות הגבוהות פריטים כבדים כמו רהיטים, מכשירי חשמל, פסנתר ועוד. הובלה של חפצים כבדים לקומות העליונות ללא מנוף היא הובלה מורכבת העלולה להסתיים בנזקים רבים לתכולה.

כיום, כשבבית שמש נבנים בניינים גבוהים ורבי קומות, הדרישה להובלה באמצעות מנוף גוברת והולכת. אנו בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה"מבצעים את ההרמה של הפריטים בבטיחות ובמקצועיות. אנו מקפידים על אריזה מושלמת של כל פריט ועל הידוק נכון של הפריטים אל המנוף, בכך אנו מקטינים עד למינימום את הסיכונים לגרימת נזקים לציוד היקר.

הובלות ברגע האחרון

הובלות ברגע האחרון או הובלות חירום הם הובלות שמתבצעות כאשר מישהו זקוק להובלה בדחיפות, בתוך זמן קצר. אומנם את מעבר הדירה ואת ההזמנה של חברת ההובלה נהוג לתכנן מבעוד מועד, אפילו חודשים לפני ההובלה, אך חברת הובלה מיומנת ומקצועית תוכל לתת מענה מהיר לעמוד לרשות הלקוח גם בהתראה קצרה מאוד.

במצבי חירום, תוכלו לשלוח אלינו סרטונים כדי שנוכל להעריך את כמות הציוד שאותו יש להוביל, לתת לכם הצעת מחיר הוגנת בהתאם ולחתום אתכם על חוזה הובלות מסודר, גם בהתראה קצרה.

בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" – כל השירותים תחת קורת גג אחת

אנו מציעים שירותים נוספים :

 אספקת חומרי אריזה – אנו מספקים חומרי אריזה המתאימים לאריזה של תכולת דירה, לאריזה של ציוד משרדי וציוד תעשייתי.  אנו מציעים קרטונים בגדלים שונים, ניירות אריזה, גלילי פצפץ ועוד.

אריזת התכולה –אנו מספקים שירותי אריזה מקצועיים. צוות העובדים שלנו צבר מוניטין רב בתחום האריזה, הוא יגיע אליכם עם ציוד איכותי, יארוז לכם את התכולה בבטחה ויחסוך לכם זמן יקר.

פירוק רהיטים והרכבתם – אנו מציעים פירוק והרכבת רהיטים המותאמים באופן ייחודי לכל סוגי הריהוט.  יש לנו נגר מקצועי שצבר ידע בפירוק ובבניה של רהיטים וביניהם ארונות. אל תהססו להעביר את הרהיטים מהדירה הישנה אל החדשה, אנו נדע לפרק ולהרכיב בלי לגרום נזק לרהיטים.

שירותי אחסון – אנו מציעים שירותי אחסון אמינים ומאובטחים לטווחי זמן שונים, לתקופות קצרות ולתקופות ארוכות יותר.

הובלות קטנותהובלות קטנות הן הובלות של כמות פריטים בהיקף קטן, לפעמים אפילו פריט אחד.  גם אם אתם מחפשים הובלה קטנה, אין זה אומר שאתם צריכים להתפשר על איכות ההובלה. אנו מתייחסים לכל הובלה במקצועיות כדי שגם הפריט הבודד יגיע לידו בשלום.

הובלות לסטודנטיםהובלות סטודנטים נכללות בדרך כלל בקטגוריה של הובלות קטנות כי לסטודנטים בדרך כלל יש ציוד שאינו דורש הובלה בהיקף גדול. נשמח לסייע לכם, אנו זמינים גם בעונות הבוערות, בסיום שנת הלימודים ובכל פעם שתזדקקו להובלות שלנו.

צרו קשר, אנחנו ממתינים לכם!

אילו שירותי הובלות אתם מציעים?

אנחנו מציעים שירותי הובלות רבים ומגוונים, הובלת דירה, הובלות קטנות, הובלות לסטודנטים, הובלות באמצעות מנוף, שירותי אריזה, שירותי פירוק והרכבה של רהיטים ושירותי אריזה מקצועיים. כל השירותים שלנו עומדים בסטנדרטים גבוהים ומבצועים על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

מי בבית שמש פונה לנועם הובלות ומנופי הרמה

אל חברת נועם הובלות ומנופי הרמה פונים תושבים רבים העוברים אל בית שמש או מבית שמש. אנו מעבירים דירות לזוגות צעירים, למשפחות שמשפרות את הדיור שלהם, למפעלים, לבתי עסקים, לבעלי משרדים ועוד .

למה כדאי לבחור בכם?

אחרי עשר שנות עבודה והתמחות בתחום ההובלות, תושבים רבים ישמחו להמליץ עלינו. אנו מציעים שירוי הובלות ושירותים נוספים ברמה הגבוהה ביותר. הצוות שלנו אדיב ומקצועי והמחירים אטרקטיביים. בחרתם בנו, ההעברה תתבצע בקלות, במהירות ובאמינות.