אחסון דירה בירושלים - נועם הובלות ומנופי הרמה

כולם מחפשים שירותי אחסון דירה, מי שצריך לאחסן את תכולת הבית לרגל שיפוצים, מי שנוסע לשליחות או לכל מטרה אחרת, למספר שנים בחו"ל, סטודנטים שמפנים דירה בסוף שנת הלימודים ומחפשים מקום היכן לאחסן את התכולה עד לתחילת שנת הלימודים הבאה ועוד.

האם ידעתם שיש קשר ישיר בין אחסון דירה בירושלים לבין אריזת התכולה? כאשר אתם אורזים את תכולת הבית כדי לאחסן אותה אתם זקוקים לחומרי אריזה איכותיים וטובים יותר מאשר אריזת בית למעבר. ככל שאתם מאחסנים את תכולת הבית לתקופה ארוכה יותר, כך התכולה שלכם תהיה חשופה יותר לנזקים ולפגיעות ורק אריזה מקצועית וחומרי אריזה מעולים יצליחו לשמור עליה ולמנוע נזקים.

  אחסון דירה בירושלים – בואו להכיר את חומרי האריזה האיכותיים

אם תעשו שימוש בקרטונים פחות איכותיים, יכול להיווצר מצב שבו הקרטונים יקרסו כאשר יניחו אותם אחד על גבי השני במקום האחסון.

אז רגע לפני שאתם קונים קרטונים בואו להכיר את הסוגים השונים של הקרטונים.

ישנם שלושה סוגים של קרטונים, קרטון חד גלי, קרטון דו גלי וקרטון תלת גלי. וההבדל ביניהם הוא בעמידות.

בכל קרטון יש שני שכבות שכבה מישורית ושכבה גלית.

קרטון חד גלי הוא קרטון שמורכב משתי שכבות מישוריות המחוברות ביניהן בנייר גלי. קרטונים חד גליים מתאימים לאריזת תכולה בעת מעבר דירה ובעיקר לחפצים קלים כמו מוצרי טקסטיל ועוד.

קרטון דו גלי הוא קרטון המורכב משכבה נוספת של שכבה גלית ושכבה מישורית, מבנה היוצר קרטון עמיד. בעת מעבר דירה נוהגים לארוז את החפצים השבירים, את החפצים הכבדים או כל חפץ שרוצים לספק לו שכבת הגנה מיוחדת.

קרטון תלת גלי הוא קרטון עם עוד שכבה של נייר גלי ונייר מישורי, זהו קרטון יקר יותר, אך הוא גם עמיד יותר.

יש הבדל בין אריזת תכולת הבית למעבר לבין אריזה למטרת אחסון. כאשר אורזים את התכולה למטרת אחסון חשוב להשתמש בקרטונים החזקים ביותר, רצוי קרטון תלת גלי. כאשר מאחסנים את התכולה, מניחים את הארגזים זה על גבי זה כדי לחסוך במקום, אם הקרטונים לא יהיו חזקים ויציבים הם לא יעמדו בלחצים לאורך זמן ויקרסו.

בנוסף לקרטונים חזקים ויציבים יש להצטייד בנייר בועות, בנייר משי בסלוטייפ חזק ובטושים צבעוניים. על כל ארגז חשוב לפרט את התכולה שלו ולסמן בחיצים את הכיוון של ההנחה.  כך יזהרו המובילים ולא יניחו את הארגזים הפוך.

חברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" זכתה לא אחת בתואר מוביל מומלץ בירושלים. צברנו ניסיון רב בתחום ההובלות והאריזה, צרו אתנו קשר, נוכל לספר לכם חומרי אריזה משובחים!

את הכלים השבירים יש לגלגל בנייר משי ולרפד עם הנייר את הדפנות של הארגזים כדי שהם לא יישברו בהעברה ולא יינזקו באחסון. גם במפות, במגבות ובמצעים אתם יכולים להשתמש כבולמי זעזועים.

את הכבלים של מכשירי החשמל רצוי ללפף מסביב למכשיר ולהדביק בנייר סלוטייפ.

את הארגזים חשוב למלא עד הסוף כדי שהפריטים המאוחסנים בהם לא יזוזו וכדי שהארגז לא יתקמט ויקרוס.

את המדיח, את המקרר, את מכונת הכביסה, את המתקן למים וכל מכשיר חשמלי אחר בעל פוטנציאל נזילה, חשוב לנקז ולייבש היטב לפני האחסון.

מה ההבדל בין אחסון תכולת דירה לטווח ארוך לבין אחסון לטווח קצר?

כאשר אתם מאחסנים את התכולה לתקופה של למעלה משלושה חודשים רצוי לעקוב אחרי ההנחיות הבאות:

אל תארזו בגדים, מצעים, מגבות ופרטים נוספים בשקיות ניילון. אם תהיה לחות בחדר האחסון, הניילון יקלוט את הלכלוך והפריטים הארוזים בו יתמלאו בעובש. את מוצרי הטקסטיל ומלץ לארוז בשקיות ואקום אטומות.

הקפידו על ארגזים וקרטונים חזקים, יציבים ועמידים. אל תשמשו בקרטונים משומשים, אתם לא רוצים שהם יתפרקו או ייקרעו בזמן המעבר או בעת האחסון. הקפידו לקנות קרטונים בגדלים זהים, כך תוכלו להניח אותם אחד על השני ולחסוך מקום באחסון.

את המקרר, את התנור ומכשירי חשמל נוספים המשמשים אותנו במטבח חשוב לנקות היטב לפני האחסון. אף אחד לא יאהב לגלות כתמי שוקולד על המיקסר, כתמים שיהיה קשה מאוד להוריד. לא מומלץ להשתמש באקונומיקה, נסו להשתמש בתכשירי ניקוי חזקים, אך ריחניים שכאשר תפתחו את התכולה לאחר האחסון יקדם את פניכם ריח רענן ונעים.

 לאריזת התכולה לטווח קצר, לתקופה של פחות משלושה חודשים, עקבו אחרי ההנחיות הבאות:

אם אתם מאחסנים רהיטים גדולים או קטנים אתם יכולים לחסוך את האריזה הקפדנית ולהסתפק בהנחה של סדין גדול על הריהוט, סדין שיגן עליהם מפני האבק.

החפצים היחידים הדורשים הקפדה ואריזה מקצועית הם החפצים השבירים, לכלי הזכוכית, למשל, לא חשוב אם תאחסנו אותם לתקופה של חודשיים או שנתיים, אם לא תארזו אותם היטב ותגנו עליהם שלא יינזקו, הם עלולים להישבר בעת ההובלה ובזמן האחסון.

 גם באריזה לטווח קצר, כדאי לפרט על הארגזים את התכולה ולסמן בחיצים את הכיוון שבו יש להניח אותם.

את חפצי הערך, תכשיטים, תמונות יקרות או כל חפץ בעל ערך כספי או נוסטלגי כדאי לכם לקחת אתכם ברכב הפרטי ולהניח אותו במקום בטוח בחדר האחסון.

את המחשב הנייח והנייד את הטאלבט ועד מוצרים אלקטרוניים כדאי לארוז באריזה המקורית. אם אין לכם את האריזה המקורית, בקשו מהמובילים לארוז אותם, הם ידעו לעשות זאת במקצועיות ולהגן עליהם היטב.

 

שישה טיפים מצוינים שיעזרו לכם לבחור מקום אחסון

  • בדקו האם המקום שבחרתם הוא מקום יציב ומוגן. האם הוא מסוגל לתת הגנה טובה מפני פגעי מזג האוויר והאם הוא מתאים לאחסון התכולה שלכם, לכמות שלה ולאופי התכולה. שימו לב שלעתים יש ציוד שדורש אחסון בחדר ממוזג. בדקו גם את גודל החלל של האחסון, האם תצליחו להכניס בו את התכולה בצורה מאורגנת ומסודרת, חוסר סדר וארגון עלול להעמיס על החפצים השונים ולפגוע בהם.
  • בדקו האם למקום האחסון שבחרתם יש את כל האישורים המתאימים, אישור מהרשות המקומית ואישור מרשות כיבוי האש. אם תאחסנו במקום ללא אישורים, אתם עלולים לקבל טלפון מפתיע שמורה לכם להוציא את התכולה עוד באותו היום מאחר ולמקום הוצא צו סגירה.
  • חשוב לבדוק האם המקום מצויד באמצעי בטיחות כמו מערכת לגילוי וכיבוי אש, מערכת אזעקה, מצלמות המצלמות את המקום עשרים וארבע שעות ביממה, מצלמות במעגל סגור וכדומה. חשוב לבדוק גם האם המקום עבר הדברה יסודית כדי להגן על התכולה מפני חרקים ומזיקים.
  • בכל מקום אחסון, גם במקום הבטוח והיקר ביותר, עלולות לצוץ בעיות ותקלות שיגרמו נזק לתכולה, לכן חשוב לבדוק האם לבעל המקום יש פוליסת ביטוח המפצה אתכם במקרה של נזקים לתכולה. בקשו לראות את פוליסת הביטוח, קראו אותה היטב, כולל האותיות הקטנות, בדקו באיזו מצבים אתם עשויים לקבל פיצויים ומהו גובה הפיצוי המרבי.
  • חשוב לשכור מחסן באזור שנוח לגשת אליו גם אם אתם רוצים לאחסן את הסחורה לטווח רחוק או לטווח קצר. הנגישות חשובה מאוד, ואם אפשר, כדאי גם לשכור מקום במרחק הגעה סביר.

חברת" נועם הובלות ומנופי הרמה "מציעה מחסנים להשכרה במגוון גדלים ובמחירים אטרקטיביים. כל המחסנים שלנו מאובטחים באמצעי הגנה חדישים ועדכניים, אנחנו מקפידים על ניקיון ועל רמת היגיינה גבוה ומבצעים הדברה יסודית ומקצועית.

מחפשים יחידת אחסון? צרו קשר, אנו נוכל למצוא עבורכם את מקום האחסון המתאים בדיוק לצרכים שלכם!

כי כמו בכל שירות אחר גם בתחום האחסון אנו מעניקים לכל לקוח את השירות הטוב והמקצועי ביותר. יחידות האחסון שלנו נקיות, רמת ההיגיינה גבוהה ומבצעים הדברה באופן תדיר. הטמפרטורה מווסתת ומתאימה לאחסון של פריטים מסוגים שונים והגישה קלה ונוחה.

מה ההבדל בין אחסנה לטווח קצר לבין אחסנה לטווח ארוך.

ההבדל העיקרי בין אחסון קצר מועד לאחסון ארוך הוא בהקפדה על איכות האריזה. באחסון לטווח ארוך יש להשתמש בקרטונים איכותיים, חזקים ועמידים ולהקפיד על אריזה מקצועית ואטומה כדי שהרהיטים המאוחסנים לא יינזקו בשל תנאי מזג אוויר שונים.

מי צריך אחסון דירה בירושלים?

מי לא? אנשים שיוצאים למספר שנים בחול ומחפשים מקום לאחסן את תכולת הבית, סטודנטים הנמצאים בין מעבר דירה אחת לשנייה, אנשים שמשפצים את הבית ורוצים לאחסן את הרהיטים בתקופת השיפוץ ועוד. לכולם אנו מציעים שירותי אחסון ברמה הגבוהה ביותר.