הובלות בירושלים זולות

עומדים לפני מעבר דירה? אתם ודאי מעוניינים למצוא חברת הובלה אמינה, מקצועית, ישרה והגונה, אך מעל הכול, כמו כל הישראלים, אתם ודאי מחפשים הובלות בירושלים זולות.

חברות ההובלות מתחלקות לשני סוגים, מובילים חאפרים שאינם מתמחים בתחום ההובלות, מובילים שהיום הם כאן ומחר לא תמצאו אותם. הם נותנים בדרך כלל הצעות מחיר בטלפון ואינם מגיעים פיזית כדי להעריך את התכולה, לא אחת הם מגיעים עם טנדר קטן ומקרטע ועובדים עם מוביל אחד עם שניים. המחיר שהם יתנו לכם יהיה אולי מחיר זול, אך הם לא יעניקו לכם ביטוח על התכולה וחוסר המקצועיות שלהם עלול להתבטא בנזקים לתכולה ובעוגמת נפש רבה.

הסוג השני הן חברות ההובלה המקצועיות והוותיקות. הן לא ישברו את השוק ולא יציעו לכם מחיר נמוך במיוחד, הם יגבו מחיר הגון ובתמורה הם יעניקו לכם עבודה איכותית ומקצועית וישנעו את תכולת הבית היקרה שלכם אל היעד, בהצלחה, ללא גרימת נזקים.

חברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" הובלות נמנית על הסוג השני של חברות ההובלה. עשר שנות ניסיון מיקמו אותנו במקום גבוה ברשימת ההובלות המומלצות בירושלים, ובמקומות נוספים. בנינו את המוניטין שלנו בעבודה קשה ונעשה הכול כדי לשמור עליו. אנו מציעים מחירים הוגנים ואטרקטיביים, דברו אתנו, אנחנו כאן בשבילכם.

 

עבודה מקצועית, מחירים זולים – יש דבר כזה?

יש דרכים שונות ומגוונות שיכולות לעזור לכם להוזיל את מחירי ההובלה בלי לוותר על איכות העבודה.

אחת הדרכים היעילות להוזלה של מחיר ההובלות היא להיערך מוקדם. כמה מוקדם? לפחות חמישה שבועות לפני תאריך מעבר הדירה. היערכות מוקדמת תאפשר לכם לבצע סקר שווקים יסודי, לקבל מספר הצעות מחיר, להשוות ביניהן ולבחור את ההצעה האטרקטיבית מבין כולן. כאשר אתם מבצעים השוואת מחירים, חשוב להשוות את המחירים על בסיס נתונים שווים.

נסו לקבוע את מועד ההובלה לפני שיא העונה. אם יש לכם אפשרות לתמרן בין התאריכים, לא כדאי לעבור דירה בחודשים יולי ואוגוסט ובימים הראשונים או האחרונים של החודש.  בחודשי הקיץ הביקוש להובלות גובר ומחירי ההובלה מתייקרים בעשרים עד עשרים וחמישה אחוזים. אם תצליחו לבחור תאריך להובלה בחודשים או בימים בחודש שבהם הביקוש אינו גבוה, תוכלו לנהל משא ומתן עם חברות ההובלה ותיהנו מהנחה משמעותית.

השתדלו לשכור שירותי הובלה מחברה מקומית. אחד הסעיפים המרכזיים המשפיעים על המחיר הוא המרחק הגיאוגרפי שבין המיקום של חברת ההובלה ובין הכתובת שלכם. לסעיף זה יש השפעה על הוצאות הדלק ועל הזמן היקר של הנסיעה, אם תשכרו חברת הובלה מקומית, תוכלו לחסוך בהוצאות של בעל החברה, ובמילא זה יתבטא במחיר.

אנו בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" כבר העברנו אינספור דירות בעיר ירושלים ואינספור לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ עלינו.

הובלות קטנות – אם אתם צריכים להוביל פריט אחד או מספר פריטים בודדים, כדאי לשכור חברה המתמחה בהובלות קטנות. חברות המציעות שירותים של הובלות קטנות פועלות בדרך כלל עם טנדר או משאית קטנה ועם פועל אחד או שניים. מטבע הדברים ההוצאות שלהן פחותות וכתוצאה מכך, גם המחיר שהן מציעות זול יותר.

היזהרו ממלכודות דבש –  אין ספור פוסטים כבר נכתבו על לקוחות שהתפתו להזמין הובלות בירושלים זולות ונפלו. חאפרים אשר נכנסו לתחום ההובלות מציעים מחירים זולים, אך ביום ההובלה, בבוקר, הם דורשים תשלומים נוספים בתירוצים שונים כמו: לא סיפרת לנו שיש לך רהיטים כל כך כבדים, לא אמרת לנו שחדר המדרגות צר, לא דיווחת על ארבע מדרגות נוספות ועוד. בעלי הדירות עומדים נבוכים ועובדי עצות ובאין ברירה הם נכנעים ומשלמים.

כדי להימנע ממלכודות דבש, אל תסכמו על מחיר עם המוביל לפני שהוא היה אצלכם בדירה, ראה את התכולה, העריך אותה וקבע מחיר סופי. ערכו חוזה ברור ומפורט, פרטו בו את כל התכולה, את כל התנאים והדגישו את המחיר הסופי.

היפטרו מהציוד שאתם לא צריכים. חברות ההובלה מציעות מחיר בהתאם למספר גורמים, אחד מהם הוא כמות התכולה. ככל שתהיה לכם פחות תכולה, כך גם המחיר יהיה זול יותר.

 לסיכום: אין מי שלא מעוניין למצוא חברות הובלה במחירים זולים, זה חשוב, אך מה שיותר חשוב זו האיכות והמקצועיות של המובילים, אפילו במחיר קצת יותר יקר.

5/5 - (1 vote)

איך אפשר להוזיל את מחיר ההובלה?

כדי להוזיל את מחיר ההובלה, חפשו חברת הובלה בעיר שלכם, המוביל יחסוך זמן יקר ועלויות של דלק ופחת ואתם תיהנו ממחיר הגון. גם הזמנה של חברת הובלה בעונות שאינן בוערות בתחום תוזיל את המחיר.

למה הובלות קטנות זולות יותר מהובלות רגילות?

ההוצאות של חברה המתמחה בהובלות קטנות פחותות בהרבה מההוצאות של גדולות ומורכבות. המשאיות קטנות יותר ועלויות האחזקה שלהן זולות יותר, יש צורך בפחות מובילים ולעתים אפשר לצרף מספר הובלות קטנות ביחד ולהוזיל את המחיר בצורה משמעותית.

למה כדאי לי לבחור בנועם הובלות ומנופי הרמה?

אינספור לקוחות כבר בחרו בנו והיו מרוצים, ומאות לקוחות לא טועים. אנחנו פועלים בשוק כבר למעלה מעשר שנים, צברנו ניסיון, ידע ומוניטין רב. יש לנו אלפי המלצות מלקוחות מרוצים שאותן תוכלו למצוא ברחבי הרשת.