חברות הובלה מומלצות בירושלים

כל מי שעבר דירה מבין את המשמעות  ואת החשיבות של חברות הובלה מומלצות בירושלים. לחברת ההובלה יש תפקיד חשוב בהצלחה של מעבר הדירה, ולכן כולם מחפשים חברות הובלה מקצועיות ורציניות. אז איך נדע עם איזה מוביל כדאי לנו לעשות עסקים ועם איזה מוביל לא כדאי להתעסק?

יש מספר פרמטרים אשר מאפשרים לנו לזהות חברה רצינית ומקצועית מול חאפרים בלתי מקצועיים, לא רציניים ולפעמים אפילו שרלטניים.

 

מהם המאפיינים של חברות הובלה מומלצות בירושלים?

ניסיון – חפשו חברת הובלה בעלת ניסיון ומוניטין. בעיר ירושלים פועלות חברות הובלה רבות , קל מאוד ללכת לאיבוד ולבחור חברה בלתי מקצועית ולהסתכן בשירות באיכות ירודה. בתקופות שבהן הביקוש להובלות עולה, קמות הרבה חברות חדשות, חלק גדול מהן בא במטרה "לעשות מכה" ונעלם כעבור מספר חודשים. הניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים העוזרים לנו לאפיין חברה מקצועית ורצינית, חברה ותיקה שפועלת מספר שנים בתחום, חברה ששרדה את התחרות הגדולה בתחום, היא ודאי חברה רצינית המעניקה שירות טוב ללקוחותיה והם שמחים להמליץ עליה.

המלצות הן כלי מצוין שעוזר לנו לזהות חברות רציניות ומקצועיות בתחום ההובלות. לפני שאתם בוחרים חברת הובלות חשוב לאסוף עליהן המלצות. אתם יכולים לאסוף המלצות מחברים, בני משפחה או שכנים שכבר נעזרו בחברות הובלה, היו מרוצים ושמחים להמליץ עליהן.

גם ברשת האינטרנט אפשר למצוא המלצות וחוות דעת על חברות הובלה מובילות בתחומן. חפשו באתרי הדירוג, אתרים שבהם הלקוחות מעניקים ציון לבעלי המקצוע שאתם הם עבדו, בפורטלים ייעודים וגם בקבוצות הפייסבוק השונות. אם תמצאו המלצות רבות על  אותה חברת הובלה וציונים טובים, תכלו להיות בטוחים שבחרתם חברה טובה.

אינספור ממליצים ישמחו להמליץ על חברת "נועם הובלות ומנופי הרמה". תוכלו למצוא את ההמלצות עלינו בקבוצות פייסבוק, ב"איזי" ובאתרים רבים נוספים ברשת.

ביטוח – כאשר אתם מחפשים חברת הובלות בקשו לראות פוליסת ביטוח. שימו לב לתאריך של הפוליסה והאם הפוליסה מכסה את הנזקים העלולים להיגרם לעובדים ולתכולה שלכם. אם תשכרו חברת הובלות ללא ביטוח, אם חלילה ייגרם נזק גופני לאחד העובדים או נזקים לתכולה, אתם תהיו אלו שיידרשו לשאת בהוצאות הפיצוי לפועלים ולא תקבלו פיצוי על הנזקים שנגרמו לכם.

אל תתפתו למחירים זולים במיוחד. מחיר זול צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. לא אחת מחיר זול מעיד על חברה חדשה ולא מקצועית, על מובילים חאפרים, על מלכודת דבש, מלכודת שתיאלץ אתכם להיכנע לדרישות של תוספת מחיר בדקה התשעים או במקרה חמור יותר, להמתין ולהמתין לשווא, כי חברת ההובלה העדיפה לבצע הובלה אחרת באותו היום, כנראה מתגמלת יותר.

הצעת מחיר מסודרת – לפני שאתם בוחרים חברת הובלה כדאי לערוך סקר שווקים ולבקש הצעות מחיר ממספר חברות הובלה. חברה רצינית לא תיתן לכם הצעת מחיר לפני שהיא ביקרה בדירה שלכם, ראתה את התכולה שיש להעביר, העריכה את הכמות, את הקשיים ונתנה לכם הצעת  מחיר מפורטת. אל תתפתו לחברות המציעות לכם הצעת מחיר דרך הטלפון בלי להגיע באופן פיזי אליכם, תמיד קיים החשש כי בבוקר ההובלה תתבקשו להוסיף תשלום נוסף בשל תירוצים שונים כמו, לא אמרת לי שהרהיטים כבדים, לא  סיפרת לי שחדר המדרגות צר וקשה להובלה ועוד.

חוזה מפורט – חברת הובלה רצינית חותמת על חוזה עבודה מסודר ומפורט. כאשר אתם חותמים על  חוזה עם חברת ההובלה חשוב לפרט את תכולת הדירה את מספר הארגזים, את השעה שבה קבעתם להתחיל את ההובלה ועוד. מומלץ מאוד לציין בחוזה מהו הפיצוי שחברת ההובלה מתחייבת לפצות אתכם במקרה שייגרמו נזקים לדירה ולבנות מנגנון של ערבות שיחייב את חברת ההובלה לבצע את ההובלה שלכם ולא להעדיף ברגע האחרון עבודה יקרה ומתגמלת יותר.

ציוד –  חברות רציניות משקיעות בציוד שלהן. בררו מהו הציוד שאתו עובדת החברה וכמה מובילים היא מעסיקה. האם היא מבצעת את ההובלה באמצעות משאית גדולה ומקורה או באמצעות טנדר קטן, לפעמים אפילו מקרטע. בררו גם האם החברה משתמשת בהובלות מנוף אם אתם עוברים לקומה גבוהה, אם אין מעלית בבניין שלכם או שחברת הניהול בבניין החדש מחייבת הובלות באמצעות מנוף.

טיפ שלנו: אם אתם מחפשים הובלות קטנות, כדאי לברר האם החברה מבצעת הובלות באמצעות משאית קטנה או טנדר מדגמים חדישים. שימוש במשאית גדולה להובלות קטנות, תייקר את מחיר ההובלה בשל ההוצאות הייחודיות הנדרשות להפעלת המשאית ולהיפך, שימוש בטנדר או במשאית קטנה יצריך מספר סבבים של הובלה ויאריך את זמן העבודה.

 פירוק והרכבת רהיטים. חברה רצינית מעסיקה נגר מקצועי כדי לפרק ולהרכיב מחדש את הרהיטים שלכם. פירוק והרכבה בלתי מקצועיים עלולים לגרום לנזקים חמורים לרהיטים, בעיקר לארונות, ובמקרים חמורים להוציא אותם מכלל שימוש.

השירותים שמציעה החברה – חברות מקצועיות מעניקות את כל שירותי ההובלה תחת קורת גג אחת. הם מתמחים בהעברת דירות, בהעברת משרדים, בהובלות מנוף, בהובלות קטנות, בהובלות לסטודנטים ובשירותים נלווים כמו שירותי אריזה, שירותי אחסון, עבודה מקצועית של פירוק והרכבה ועוד.

אישורים מיוחדים – חשוב לוודא שהחברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים ממנה כדי לבצע את ההובלות בבטחה ובהצלחה. אם אתם נזקקים לשירותי מנוף, חשוב לבדוק שלמובילים יש אישור לעבודה עם מנוף ושהם מנוסים ומיומנים בהפעלת המנוף ובשינוע התכולה באמצעותו.

שירות אדיב ויחס אישי – יום ההובלה הוא יום קשה ומלחיץ. חברת הובלה שמעניקה שירות אדיב ויחס חם אנושי ולבבי. תקל עליכם מאוד לעבור את היום הזה באווירה נעימה ורגועה.

חברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" צברה ניסיון רב שנים בתחום ההובלות. אנו מבצעים את כל סוגי ההובלות מתוך התאמה לצרכי הלקוח ומחויבים לעבודה מקצועית, ליחס אדיב ונעים, למחיר הוגן ולעמידה בלוח הזמנים.

5/5 - (3 votes)

לפי מה נקבע מחיר ההובלה?

מחיר ההובלה נקבע לפי מספר פרמטרים, הכמות של התכולה, המרחק בין הדירה הישנה לדירה החדשה, הנגישות ושכירת שירותים נלווים. בעונות שבהן הביקוש להבלות גובר תיתכן התייקרות של ההובלה בעשרים אחוזים בממוצע.

מהי הובלת מנוף, מתי צריך אותה והאם היא מייקרת את המחיר?

הובלת מנוף נדרשת כשצריך לשנע תכולת דירה אל קומה גבוהה, כאשר הגישה אל הדירה, הישנה והחדשה אינה נוחה או כאשר חברת הניהול בבניין מחייבת הובלות באמצעות מנוף. השימוש במנוף מבטיח שההובלה תגיע בשלום, הוא מייקר את המחיר, אך ההשקעה משתלמת.

לפי מה נקבע מחיר ההובלה?

מחיר ההובלה נקבע לפי מספר פרמטרים, הכמות של התכולה, המרחק בין הדירה הישנה לדירה החדשה, הנגישות ושכירת שירותים נלווים. בעונות שבהן הביקוש להבלות גובר תיתכן התייקרות של ההובלה בעשרים אחוזים בממוצע.

האם חובה להשאיר טיפ למובילים?

לא חובה, אבל רצוי מאוד. המובילים עובדים קשה ודואגים שלא ייגרמו נזקים, ראוי מאוד לתגמל אותם. שימו לב, יש מספר בעלי חברות שכוללים את הטיפ במחיר ההובלה והם אחראיים על חלוקתו. כאשר אתם מסכמים מחיר, בדקו את זה עם המוביל.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *