הובלת בתים בירושלים - מאור את יחיאל

 כל שירותי ההובלות תחת קורת גג אחת, ביטוח מלא, התחייבות להובלה בטיחותית, מקצועית ושירות אדיב.

כל אחד מאתנו רואה לפחות פעם בשבוע עד שבועיים את משאיות ההובלה מעמיסות ופורקות תכולה של אנשים העוברים דירות. כולם עוברים דירה, זוגות צעירים שאחרי שנים של שכירות מגיעים סוף סוף לדירה  משלהם, משפחות שמשפרות דיור עוברות מדירות קטנות לדירות גדולות ועוד, אך האם ידעתם שגם הרבה אנשים בגיל השלישי עוברים דירות? לפעמים הם עוברים מדירה לדירה ופעמים רבות הם עוברים מבתים רחבי ידיים לדירות קטנות יותר בערים הגדולות.

בגיל השלישי אנשים עוברים מסיבות אחרות. חלק מהם מתקשים להחזיק את הבית הגדול ואת הגינה, חלק רוצים להיות קרובים יותר לילדים, חלק רוצים להיות קרובים למרכזים תרבותיים, לתיאטרון, למסעדות ועוד.

אך מכל סיבה שתהיה מעבר מבית פרטי לדירה הוא מעבר שיש להתכונן אליו ולתכנן אותו היטב.

אנו בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" העברנו כבר מאות בתים לאנשים בכל גיל, נשמח לעזור גם לבני הגיל השלישי ולבני כל הגילאים לסייע בהובלות בתים בירושלים ובכל מקום.

 

 איך להוביל בתים – שלב אחרי שלב באדיבות "נועם הובלות ומנופי הרמה"

בשלב הראשון יש לבחור חברת הובלות מקצועית ואמינה. כדי לבחור חברה אמינה ומקצועית חשוב לערוך סקר שווקים, לבקש מספר הצעות מחיר ולהשוות בין הצעות המחיר על בסיס נתונים שווים. חשוב לקבל המלצות וחוות דעת על החברות שאותן אתם בוחנים מאנשים שכבר נעזרו בשירותי החברה והיו מרוצים.

בררו בין שכנים, חברים ובני משפחה שעברו דירה לא מזמן, ואם לא הצלחתם נסו לדלות מידע ברשת האינטרנט. בפורטלים, באתרים ייעודיים, באתרי מדרג ובקבוצות בפייסבוק תוכלו למצוא מידע עדכני על אודות הובלות בירושלים המלצות.

חברת ההובלה "נועם הובלות ומנופי הרמה" צברה מוניטין רב ואינספור המלצות מצוינות. לקוחות רבים שהיו מרוצים משירותי החברה כתבו עליה המלצות חמות. את ההמלצות עלינו תוכלו למצוא באיזי, בפורטלים העוסקים בתחום ההובלות, בקבוצות הפייסבוק ועוד. אם לא תמצאו, צרו אתנו קשר, אנחנו נשמח להציג אותן בפניכם.

השלב השני הוא שלב החתימה על החוזה. מצאתם חברת הובלה, אל תוותרו על כתיבה של חוזה מפורט. ציינו בחוזה את התאריך והשעה המדויקת של ההובלה, את מספר הארגזים, את כמות התכולה, את השירותים הנלווים, אם תרצו, כמו שירותי אריזה, פירוק והרכבה של ארונות ושירותים נוספים, אם יש צורך, כמו הובלה באמצעות מנוף ועוד. רצוי להכניס בחוזה פיצוי כספי לכל שעה של איחור או למקרה שחברת ההובלה לא תגיע אליכם ביום ההובלה.

אל תשכחו להדגיש בחוזה את המחיר הסופי של ההובלות. חשוב לדעת שמחיר ההובלה נקבע לפי מספר פרמטרים, המרחק בין הבית הישן לדירה החדשה, כמות התכולה ומספר הארגזים, מספר המובילים שייקחו חלק בהובלה והתאריך של ההובלה. העונה החמה של ענף ההובלות היא חודשי יולי ואוגוסט והימים הראשונים והאחרונים של החודש. בתאריכים אלו הביקוש להובלות גובר ומחירי ההובלות יקרים בעשרים עד שלושים אחוזים בממוצע.

טיפ שלנו: אם אין לכם ילדים קטנים ואתם לא חייבים לעבור דירה דווקא בחודשי הקיץ, לקראת שנת הלימודים, כדאי לתכנן את המעבר לעונה פחות עמוסה וכך להוזיל את מחירי ההובלה.

השלב השלישי הוא שלב האריזה. הכינו רשימה מפורטת של כל החפצים שאותם אתם רוצים להעביר אל הדירה החדשה. זה הזמן להיפרד מחפצים רבים בדירה ולהחליט אלו רהיטים יתאימו לדירה החדשה, לשטח שלה, לסגנון, לפונקציונליות ועוד.

טיפ שלנו: קשה להכניס תכולת בית גדול לדירה עירונית ממוצעת. ובנוסף, בגיל  השלישי, רבים מעדיפים לרכוש רהיטים חדשים כדי לרענן ולחדש את הריהוט ולעבור מריהוט בסגנון כבד לריהוט קלאסי וקליל יותר. אם אין לכם תכולה רבה, כדאי לכם לשכור חברת הובלות המתמחה בהובלות קטנות ולהוזיל את עלויות ההובלה.

ארזו את החפצים שלכם בצורה מסודרת בארגזים. כדי לא למצוא את עצמכם לא מוכנים ביום ההובלה וכדי להימנע מעומס ולחץ בימים הסמוכים להובלה, רצוי להתחיל לארוז מספר שבועות לפני התאריך. תכננו בקפידה את ימי האריזה, החליטו מה אתם אורזים בהתחלה ואת מה אתם משאירים לסוף.

טיפ שלנו: כאשר אתם מתכננים את הימים הפנויים לאריזה, הוסיפו עוד עשרים אחוז לפרק הזמן שאתם מעריכים שהאריזה תיקח.

ארזו את התכולה לפי נושאים. את הבגדים, המצעים, כלי המיטה ומוצרי טקסטיל נוספים ארזו בארגזים גדולים ודחסו אותם היטב. אם לא תמלאו את הארגזים עד הסוף, הם יימעכו ויקרסו כאשר יניחו אותם אחד על גבי השני במשאית ההובלה. את החפצים הכבדים ארזו בארגזים קטנים כדי להקל על המובילים.

כתבו על כל ארגז מה הוא מכיל, מאיזה חדר הוא נלקח ולהיכן הוא מיועד.

על הארגזים המכילים חפצים שבירים כתבו: זהירות שביר! וסמנו חיצים כלפי מעלה כדי שהמובילים ידעו איך להניח את הארגז בלי להפוך אותו.

טיפ שלנו: את החפצים היקרים, השבירים ובעלי הערך הסנטימנטלי כדאי לכם להוביל אל הדירה החדשה ברכב שלכם.

כדאי לכם לשכור שירותי אריזה, הם יקלו עליכם מאוד ויקצרו את משך הזמן הנדרש לאריזה, ואת מה שאתם תארזו במספר שבועות, האורזים המקצועיים יארזו במספר ימים. אם התקציב לא מאפשר לשכור שירותי אריזה לכלל התכולה, כדאי לשכור אורזים מקצועיים לפחות לכלי המטבח ולחפצים עדינים ושבירים.

שימו לב: חברת ההובלות לא תוכל לתת לכם אחריות על מעבר בטוח של החפצים השבירים, אם היא לא ארזה אותם בעצמה.

השלב הרביעי הוא תכנון יום המעבר. בקשו מחברת ההובלה להיות ההובלה הראשונה ביום. בשעות הבוקר המוקדמות המובילים עדיין לא עייפים, הכבישים עדיין לא פקוקים וגם מלאים באנרגיות חיוביות ובהרבה סבלנות.

אם אתם עוברים מבית בפרבר אל העיר הגדולה, כדאי למנות בן משפחה שישמור מקום חניה על יד הדירה החדשה. בבית שלכם בפרבר כנראה אין בעיות חניה, אך בעיר הגדולה והסואנת ייתכן ותתקשו למצוא חניה פנויה בשעות הבוקר המאוחרות.

רגע לפני שאתם מעלים את הארגז האחרון על המשאית עברו בבית ובדקו אם לא שכחתם שום דבר, בדקו את חבלי הכביסה, את המתלים שמאחורי הדלתות, במרפסות ובכל פינה נסתרת בבית.

ההמולה והבלאגן המאפיינים את יום המעבר עלולים לגרום לכם לבלבול. אם אתם בני הגיל השלישי, ביקשו מבן משפחה צעיר יותר ללוות אתכם ביום המעבר ולשהות לצדכם. את החפצים החשובים כמו ארנק, טלפון סלולארי, מפתחות לרכב ולדירה החדשה שמרו קרוב אליכם ומדי פעם ודאו שהם נמצאים במקום שבו הם אמורים להיות.

הגעתם אל הדירה החדשה? בדקו שלא נשאר דבר על המשאית. בקשו מהמובילים להניח כל ארגז במקום המיועד בהתאם למה שכתוב על כל ארגז.

התייחסו אל מעבר הדירה כאילו אתם יוצאים לחופשה. ארזו במזוודה את כל הפריטים שישמשו אתכם בימים הקרובים, את הבגדים להחלפה, את הפיג'מה, את כלי הרחצה, את כלי האיפור ועוד. אם לא תעשו זאת  תמצאו את עצמכם במרדף מתיש אחרי כל פריט שתידרשו לו.

צריכים עזרה במעבר מהבית, מחפשים מוביל מומלץ בירושלים, צרו אתנו קשר, עזרנו כבר לאינספור אנשים בכל הגילים לעבור דירה בקלות ובהצלחה, נשמח לעזור גם לכם!

איך לבחור חברת הובלות?

הדרך הבטוחה ביותר לבחור חברת הובלה מקצועית היא לפי המלצות. נסו לדלות המלצות מחברים, שכנים או בני משפחה שעברו דירה בתקופה האחרונה. גם ברשת האינטרנט אפשר למצוא המלצות על חברות מובילות בתחום

מה חשוב לפרט בחוזה שעורכים עם חברת ההובלה?

חשוב לכתוב בבירור את המחיר הסופי, לפרט את כמות התכולה, את מספר הארגזים ואת היום והשעה שבהם נקבעה ההובלה. כדי להבטיח שהמובילים יגיעו בזמן כדאי להוסיף סעיף המטיל קנס כספי על כל שעת איחור.

איך קובעים את מחיר ההובלה?

מחיר ההובלה נקבע לפי מספר גורמים, המרחק שבין שני היעדים, כמות התכולה, מספר המובילים הנדרש והתאריך. בעונות השיא, חודשי יולי ואוגוסט, מחירי ההובלה מתייקרים בעשרים עד שלושים אחוזים. גם הימים הראשונים והאחרונים של החודש הם ימים מבוקשים עם מחירים גבוהים