הובלות מומלצות בירושלים

ירושלים, עיר הבירה של ישראל, היא אחת הערים הגדולות, המעניינות והאטרקטיביות ביותר בישראל. זוהי עיר יש בה הכול, שכונות יוקרה לצד שכונות עממיות, אזורים דתיים לצד אזורים חילוניים, אוניברסיטאות, מרכזים מסחריים הומים, אזורי בילוי, ישיבות, בתי כנסת, מערכת חינוך איכותית ועוד.

אין פלא שרבים רוצים לגור בירושלים. אז אם אתם כבר מצאתם דירה בעיר, קניתם או שכרתם, אתם זקוקים כעת לחברת הובלה איכותית וטובה הפועלת בעיר ירושלים. חשוב למצוא חברת הובלה אשר מכירה כל אזור וכל שכונה בעיר, חברה אשר מציעה שירותים נלווים ומשלימים כמו  שירותי אריזה, פירוק והרכבה של ארונות ורהיטים נוספים הובלות במנוף ושירותי אחסון.

חברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" פועלת בענף ההובלות בעיר ירושלים כבר למעלה מעשור. החברה מציעה את כל שירותי ההובלה הנלווים ומתמחה בהובלות מסוגים שונים, הובלות קטנות, הובלות בירושלים זולות, הובלת דירה, הובלת משרדים, הובלות לסטודנטים, הובלות מנוף ועוד. אנו מעניקים שירותים איכותיים ופועלים בעיר ירושלים ובערים נוספות ברחבי הארץ. אנו מתחייבים להובלות בירושלים מחיר אטרקטיבי והוגן.

 

עשו לכם כלל: לעולם אל תבחרו חברת הובלות בלי המלצות

המלצות הן הכלי האמין ביותר שיוכל לתת לכם חוות דעת אמינה על טיב העבודה, על איכות השירות והמקצועיות כדי שאתם תהיו בטוחים שאתם עוברים דירה עם החברה הטובה ביותר.

אתרים רבים כותבים המלצות באתר שלהם, אך מי ערב לנו שאלו המלצות אמינות ולא מזויפות? רק המלצות הנכתבות באתרי המדרג או בפורטלים ייעודים – אתרים שבהם לא כל בעל חברת הובלה יכול להכניס המלצה – הם המלצות אמינות שאפשר לסמוך עליהם.

בואו לקרוא חלק מההמלצות שנכתבו על "נועם הובלות ומנופי הרמה", באתרי מדרג, באיזי, בקבוצות פייסבוק ובפורומים שונים העוסקים בתחום.

אמנון מבית שמש כותב: העברתי דירה של חמישה חדרים, הגיעו חמישה מובילים נחמדים וחרוצים שעבדו ביניהם בצורה מתואמת. הם עבדו במקצועיות, ביעילות ובמהירות. על אף שלא ביקשתי מהם, הם ארזו חלק מהציוד שהאריזה שלי לא נראתה להם מספיק טובה ובטוחה. אין פלא שכל תכולת הבית הגדול שלנו עברה באופן בטוח ומהיר. היה תענוג לעבוד אתם.

הילה ממודיעין כותבת:  כבר מהשיחה הראשונה הבנתי שמדובר במקצוענים. ואכן הם היו יעילים ונחמדים מאוד. הם הגיעו במועד שנקבע, לא איחרו, השתלטו על כל העבודה, העלו את התכולה למשאית ופרקו אותה בזהירות ובזריזות. הם חברה נחמדים מאד, המחיר שהם ביקשו היה שווה את הכול, גם את השקט הנפשי שלי.

אייל ממעלה אדומים כותב: הצוות של "נועם הובלות ומנופי הרמה" היה סבבה לגמרי. הם הגיעו בזמן ועשו עבודה מעולה, מאורגת ומסודרת. הם העלו את התכולה על המשאית בסדר וארגון מופתי ולאורך כל שעות ההובלה השירות שלהם היא אדיב ונעים.

נחום מפסגת זאב כותב: הכול היה מעל הציפיות. אשתי ואני חששנו מאוד מיום המעבר, מהבלאגן, מהנזקים העלולים להיגרם לתכולה ועוד, אך חששנו לשווא. החברה של "נועם הובלות ומנופי הרמה" עשו עבודה נהדרת. הם העבירו לנו דירה של שלושה חדרים בזריזות ובמקצועיות.

דויד, סטודנט באוניברסיטה העברית, כותב: חברים המליצו לי על "נועם הובלות ומנופי הרמה", סמכתי עליהם ולא התאכזבתי. למרות שההובלה הייתה קטנה, הגיעו מספר מובילים ועשו מעל ומעבר כדי לעזור לי לעבור בהצלחה. הם היו אדיבים, נחמדים וזהירים מאוד.

משה משכונת בית וגן בירושלים כותב: העברתי דירה של ארבעה חודשים בחודש אוגוסט, בעונה הבוערת. על אף "התאריך החם" קיבלתי מחיר הוגן ואחלה שירות! הם הגיעו בזמן בדיוק כמו שסיכמנו היו מקצועיים ואדיבים. היה כייף לעבור אתם דירה!

איתן ממבשרת ציון כותב: אנחנו זוג צעיר שגר בדירה שכורה, זו הפעם הראשונה שאנחנו עוברים דירה, אך כנראה שלא האחרונה. המובילים היו מקצועיים וגם אשתי שחששה מאוד מהנזק העלול להיגרם לרהיטים, הייתה מאוד מרוצה. המובילים הגיעו בזמן, תקתקו את העבודה והכול הגיע לדירה החדשה בלי פגיעות ובלי שריטות. גם בפעמים הבאות, תמיד נבחר בהם!

אסתר ושלמה מביתר עילית כותבים: ההתנהלות שלנו מול חברת ההובלה הייתה נפלאה. הם נענו לכל בקשה שלנו ועזרו לנו בכל מה שאפשר. הם הובילו לנו דירה בת ארבעה חדרים עם המון ארגזים ותכולה רבה. הם עשו עבודה נהדרת בכל פרמטר, המחיר שלהם היה הגון, השירות היה מהיר וטוב. אשתי ואני היינו במתח וחסר סבלנות, אך הודות ליחס האדיב ולאווירה הנעימה שנוצרה, אנחנו אפילו נהנינו.

מעוניינים בהמלצות נוספות? צרו קשר! אנו נשמח להציג לכם אלפי המלצות נוספות מלקוחות מרוצים ואם תרצו, ניתן לכם גם מספרי הטלפון כדי שאתם תוכלו לדבר עם הלקוחות המרוצים שלנו ולהתרשם בעצמכם מאיכות העבודה שלנו!

 

מחפשים חברת הובלה? איך תוכלו לבחור את המובילים המקצועיים ביותר?

לפעמים מציאת חברת הובלה מקצועית היא עבודה לא פחות מורכבת ומסובכת מאשר מציאת דירה  בירושלים או בסביבתה. ירושלים היא אחת הערים האטרקטיביות, גרים בה צעירים לצד מבוגרים, חילונים לצד דתיים אזרחי ישראל לצד תושבי חוץ. אז רגע אחרי שמצאתם דירה, חשוב מיד להזמין חברת הובלה.

המלצות – כבר אמרנו. המלצות הן אחד הכלים האמינים והיעילים שיתנו לכם מידע אמין ועדכני על חברות הובלה מומלצות בירושלים.

לפני שאתם מחליטים על הובלות בירושלים מחיר, עשו סקר שווקים ובקשו ממספר חברות הובלה  הצעת  מחיר. השוו את הצעת המחיר על  בסיס נתונים שווים. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהמחיר שקיבלתם , הוא מחיר הוגן ואטרקטיבי.

אל תתפתו למחירים נמוכים במיוחד, אם חברת ההובלה מציעה לכם מחיר נמוך בחמישים אחוז מהמחיר הממוצע בשוק, זה חייב להדליק אתלכם נורה אדומה. ברוב המקרים מחיר זול במיוחד מאותת על חברת הובלה חובבנית, חברה חסרת ניסיון שהגיעה "לעשות מכה" ולהיעלם.

אל תבחרו בחברת הובלה המציעה לכם לסגור את מחיר ההובלה באמצעות הטלפון. מוביל מקצועי ואחראי לא יסמוך על תיאור התכולה שלכם, אלא יעדיף להגיע ולהעריך את כמות התכולה בעצמו ובהתאם לכך לתת לכם הצעת מחיר.

אחרי שהגעתם לעמק השווה בעניין המחיר, כתבו חוזה מפורט. הדגישו את המחיר הסופי באותיות גדולות ומודגשות והוסיפו פרטים נוספים כמו תאריך ההובלה, השעה, כמות התכולה, מספר הארגזים ושירותים נוספים. אם שכרתם שירותים נוספים כמו שירותי אריזה, הובלת מנוף, פירוק והרכבת רהיטים או שירותי אחסון ציינו את כל השירותים בחוזה ופרטו את המחיר שלהם. כתבו חוזה בשני העתקים, חתמו עליו ואל תשכחו להשאיר אצלכם עותק אחד.

אם אתם זקוקים לשירותים של פריקה והרכבה מחדש של ארונות או רהיטים נוספים. בררו אם בין אנשי הצוות יש נגר מומחה שיודע, לפרק, להרכיב ולהחזיר את הרהיט לתפקוד מלא ומושלם. אל תהיו כמו אורה ודויד שהשקיעו בארון קיר חדש וגדול, אך המוביל שפירק את הארון לא היה מקצועי והארון הנהדר כמעט ויצא מכלל שימוש.

אם התקציב מאפשר, כדאי לכם לשכור שירותי אריזה. שירותי אריזה מקצועיים יקלו על מעבר הדירה, יחסכו לכם הרבה זמן, הרבה עבודה ויבטיחו שהתכולה שלכם תהיה ארוזה בצורה בטוחה ותגיע ללא פגעים ונזקים אל היעד.

שוטטתי ברחבי הרשת, ראיתי הרבה המלצות על נועם הובלות ומנופי הרמה. איך אוכל לדעת שאלו המלצות אמתיות ולא מזויפות?

נכון כל בעל אתר יכול לכתוב באתר שלו המלצות בעצמו, אבל יש מספר אתרים כמו איזי, אתרי מדרג וקבוצות פייסבוק שבהם רק הלקוח יכול לכתוב המלצות. לקוחות רבים כתבו עלינו המלצות באתרים אלו והם נכונות, אמינות ולא מזויפות.

לפי מה נקבע מחיר ההובלה?

יש מספר פרמטרים המשפיעים על המחיר, המרחק שבין היעד האחד ליעד השני, סוג ההובלה, שימוש באמצעי עזר כמו שינוע באמצעות מנוף, כמות התכולה, מספר המובילים והתאריך. חשוב לדעת כי בעונות השיא המחירים מתייקרים.

למה לבחור בנועם הובלות ומנופי הרמה לשירותי איחסון?

אנו מחויבים בכל תחום לשירות מקצועי ואדיב ולמחיר אטרקטיבי, גם בתחום האיחסון. אנו מציעים יחידות איחסון ברמה גבוהה, יחידות נקיות, שירותי הדברה ואמצעי בטיחות 24/7. כל היחידות נגישות ואנו משכירים אותן הן לטווח רחוק והן לטווח קצר.

5/5 - (3 votes)