הובלות סטודנטים בירושלים - מאור את יחיאל

 צריכים להעביר דירה או מספר פריטים בתחילת הסמסטר? אנו זמינים, מקצועיים, במחירי סטודנטים!

הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מלמדים כי באוניברסיטה העברית  בירושלים לומדים כ – 23.500 אלף סטודנטים וכשבעים אחוז מהם מגיעים מחוץ לעיר. רוב הסטודנטים המגיעים אל ירושלים ללמוד באוניברסיטה גרים במעונות או שוכרים דירות ברחבי העיר. רובם חותמים על דירה לשנה אחת ובכל שנה הם נדרשים לשנע את התכולה שלהם מהבית אל האוניברסיטה ומהאוניברסיטה אל הבית. הסטודנטים בירושלים מהווים נתח שוק גדול בתחום ההובלות עם דגש על הובלות קטנות וזולות.

בחברת ההובלות "נועם הובלות ומנופי הרמה" משרתים כבר למעלה מעשר שנים את הסטודנטים במסירות, משנעים להם את התכולה במקצועיות, מתחשבים באפשרויות הכספיות שלהם ומציעים להם מחירים אטרקטיביים במיוחד.

כך תצליחו להוזיל את מחירי ההובלות!

רוב הסטודנטים עוברים דירה בחודשי יולי ואוגוסט, עונת השיא בתחום ההובלות. וכמו בתחומים רבים, גם בתחום ההובלות הובלות בירושלים, המחירים בעונת השיא גבוהים יותר מאשר בחודשים אחרים.

ועל אף כל זאת יש דרכים שבעזרתם אפשר למצוא הובלות בירושלים זולות גם בעונת השיא.

הובלות סטודנטים הן הובלות קטנות. אתם לא צריכים משאית גדולה ומספר גדול של מובילים. שינוע התכולה בטנדר דורש פחות דלק וגם הפחת מועט יותר, ולכן מספר קטן של מובילים וטנדר, במקום משאית, יצליחו להוזיל את מחירי ההובלה.

היו גמישים בתאריך. אם תוכלו לסגור לחברת ההובלות חורים ביומן, תוכלו ליהנות מהנחה משמעותית. אם יש לכם אפשרות להתגמש בתאריך, ציינו זאת בפני המובילים וסכמו אתם שהם יודיעו לכם מספר ימים לפני תאריך ההובלה כדי שתוכלו להתארגן.

אם יש לכם מספר חברים מאותה העיר, נסו לארגן אותם להובלה משותפת. אם, למשל, תצליחו לארגן שלוש עד חמש הובלות מירושלים לתל אביב, או בכיוון ההפוך, ביום אחד ובמשאית אחת, תיהנו ממחיר זול בהרבה מאשר אם תובילו רק את התכולה שלכם.

אם אין לכם למי להצטרף נסו להתפשר על שעת ההובלה ועל היום בשבוע. חברות ההובלה לא עובדות בסוף השבוע ובשעות הערב המוקדמות. אם תסכימו לבצע את ההובלה בימים ובשעות האלו, חברות ההובלה יראו בכך עבודה נוספת ויציעו לכם מחיר מיוחד.

תנסו למצוא חברת הובלה שמבצעת כבר הובלה לאזור שלכם ותנסו לתפוס אתה טרמפ. אם אין לכם הרבה תכולה ותוכלו להצטרף "על הדרך" להובלה קיימת, תיהנו ממחיר זול במיוחד.

חייבים לעבור בעונת השיא בחודשי יולי או אוגוסט? חפשו תאריכים באמצע החודש. חשוב לדעת כי גם בחודשי השיא הימים המבוקשים ביותר להובלה הם הימים הראשונים או האחרונים של החודש. אם תצליחו למצוא ימים פנויים באמצע החודש,  גם כאן תוכלו ליהנות ממחיר זול.

עשו סקר שווקים, בקשו הצעת מחיר ממספר חברות הובלה והשוו ביניהם על בסיס של נתונים שווים. אך חשוב לדעת, הצעה זולה במיוחד צריכה להדליק לכם נורה אדומה. לא אחת, הצעה זולה מאותתת על חברה חובבנית ובלתי מקצועית והנזק העלול להיגרם לכם, אם תיבחרו בה, יהיה גבוה בהרבה מההנחה שתקבלו.

נסו לקבוע הובלה בתאריך מוקדם ככל האפשר מראש. הסבירות שתקבלו מחיר טוב אם תזמינו מראש גדולה מאשר אם תזמינו חברת הובלה ברגע האחרון.

אם יש לכם ידיים טוב, כדאי לכם לפרק ולהרכיב את הרהיטים בעצמכם. אם אין לכם ידיים טובות, אל תחסכו בשירותי פירוק והרכבה, הנזק שעלול להיגרם לריהוט שלכם מעבודה חובבנית יהיה גדול יותר מאשר התשלום לנגר מקצועי.

היפטרו מתכולה מיותרת, גם אם אין לכם הרבה תכולה. השקיעו מחשבה בכל פריט האם אתם זקוקים לו, האם הוא ישמש אתכם גם בעתיד? אם תצליחו להיפטר מתכולה מיותרת ותישארו עם מספר קטן של פריטים, זה יבוא לידי ביטוי במחיר.

גם בהובלות סטודנטים צריך לדעת לבחור נכון את חברת ההובלות!

בחרו מוביל מומלץ בירושלים. אל תוותרו על המלצות, המלצות הם כלי מצוין כדי לקבל אינדיקציה האם החברה שאותה אתם רוצים לבחור היא חברה מקצועית או חברה חובבנית. חפשו המלצות בין שכנים, חברים או בני משפחה שעברו דירה בתקופה האחרונה, נעזרו בחברת הובלה והיו מרוצים. גם ברשת האינטרנט אתם יכולים לדלות המלצות.

אינספור לקוחות המליצו בחום על חברת "נועם הובלות ומנופי הרמה", וההמלצות הרבות פזורות ברחבי הרשת, תוכלו למצוא אותן בקבוצות פייסבוק,  באתרי מדרג, באיזי, בפורומים ייעודיים ועוד.

  • מוביל מקצועי יגיע אליכם הביתה כדי להעריך בעצמו את התכולה. בקשו ממנו הצעת מחיר מפורטת הכוללת את התאריך והשעה המדויקת של ההובלה, את סוג הרכב, את המחיר הסופי, את פירוט התכולה ואת המחיר לשירותים נלווים כמו שירותי אריזה, הובלות מנוף, פירוק והרכבת רהיטים ועוד. כדי להיות בטוחים שחברת ההובלה תעמוד בלוח הזמנים ותגיע בשעה שנקבעה, כדאי להחליט על פיצוי מוסכם לכל שעה של איחור ולעגן זאת בחוזה. חתמו על החוזה ואל תשכחו להשאיר עותק אחד אצלכם.
  • ביטוח תכולה – חשוב לבדוק שלחברת ההובלה יש פוליסת ביטוח המכסה גם את העובדים וגם את התכולה שלכם, אם חלילה אחד העובדים ייפצע או ייפגע במהלך העבודה, ללא פוליסת ביטוח אתם תהיו אלו שתצטרכו לפצות את העובד שנפגע ואם ייגרם נזק לתכולה היקרה שלכם, ללא פוליסת ביטוח לא יהיה מי שיפצה אתכם.
  • בררו שלחברת ההובלות יש צוות וציוד מתאים. אם אתם מבצעים הובלה אחת קטנה, טנדר יספיק לכם, אם אתם משתפים מספר הובלות , אתם זקוקים למשאית. בררו באיזה רכב חברת ההובלה מתכוונת לשנע את התכולה שלכם והאם הוא מתאים לכם.
  • הובלות באמצעות מנוף נדרשות כאשר הנגישות אל אחד היעדים אינה נוחה או כאשר חברת הניהול בבניין שבו אתם גרים, או ההורים, מחייבת הובלות באמצעות מנוף. לא כל חברה מספקת שירותי מנוף, לכן חשוב לבדוק את הנתון הזה עוד לפני שאתם חותמים אתם על הסכם עבודה.
  • חברות הובלה רבות מספקות שירותי אריזה. אם אין לכם פריטים רבים ואם יש לכם זמן, אתם יכולים לארוז בעצמכם, אך אם אתם עסוקים בלימודים או בעבודה, כדאי לכם לחסוך זמן יקר על אריזת הציוד ולשכור שירותי אריזה.
  • כדאי לכם לשכור חברת הובלות הפועלת באזור הגיאוגרפי שלכם. אם אתם לומדים באוניברסיטה בירושלים ומשנעים את התכולה לעיר מודיעין, למשל, חפשו חברת הובלה הפועלת בירושלים או במודיעין. המרחק בין המקום שבו נמצאת חברת ההובלה לבין היעד שממנו אתם מובילים או שאליו אתם צריכים להגיע משפיע על מחיר ההובלה. אחד הפרמטרים הקובעים את המחיר הוא ההוצאות של החברה, הוצאות כמו דלק, פחת וזמן יקר של המובילים. ככל שהמרחק קצר, ההוצאות יהיו פחותות, וגם המחיר יהיה זול יותר.
  • בררו האם החברה מספקת ציוד אריזה כמו ארגזים חזקים ויציבים, ניילון בועות ועוד. אספקת ציוד האריזה תייתר את הצורך שלכם לרכוש חומרי אריזה ותחסוך לכם כסף.

אנו בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" יודעים כמה קשה להיות סטודנט ולממן את התואר ואת ההוצאות הנלוות כמו הוצאות מחיה, שכר דירה ועוד. אנו מציעים הצעות מחיר אטרקטיביות וחסרות תקדים במיוחד עבור הסטודנטים. אז למה לשלם יותר אם אפשר פחות?

צרו אתנו קשר כדי לקבל הצעת  מחיר ולא תתאכזבו!

העברת תכולה של משרד אינה דומה להעברה של תכולת דירה. כדי להעביר את המשרד בהצלחה יש צורך בציוד ייעודי המתאים לתחום העיסוק שלכם, ולהתמחות באריזת הציוד הייחודי לכל סוג של עסק או חברה

תשלום הטיפ אינו חובה, אלא אם חתמתם בחוזה על תשלום טיפ. אתה לא חייב לשלם טיפ גבוה, אך רצוי לתת למובילים טיפ, זה מרכיב חשוב בהכנסה שלהם. אם התאגדתם מספר סטודנטים כדי לבצע הובלה משותפת, חלקו את דמי הטיפ ביניכם.

כמה זמן מראש צריך להזמין הובלת סטודנטים

הובלות הסטודנטים מתבצעות בדרך כלל בעונת השיא של ההובלות, בחודשי יולי אוגוסט, עונה שבה המובילים עמוסים בעבודה. כדי להיות בטוחים שיהיה למוביל תאריך פנוי וכדי לקבל מחיר טוב, כדאי להזמין כחודשיים מראש

הובלות הסטודנטים מתבצעות בדרך כלל בעונת השיא של ההובלות, בחודשי יולי אוגוסט, עונה שבה המובילים עמוסים בעבודה. כדי להיות בטוחים שיהיה למוביל תאריך פנוי וכדי לקבל מחיר טוב, כדאי להזמין כחודשיים מראש

במהלך עשר שנים של עבודה קשה ומקצועית צברנו אינספור המלצות. תוכלו למצוא אותן ברחבי הרשת, בקבוצות פייסבוק, באיזי, באתרי מדרג ובפורטלים ייעודיים. אם תתקשרו אלינו גם אנו נשמח להציג בפניכם המלצות חמות מלקוחות מרוצים.