מוביל מומלץ בירושלים

מי מכיר מוביל מומלץ בירושלים? זו שאלה שכל מי שמתכנן מעבר דירה שואל את השכנים, את החברים וגם את בני המשפחה ולא בכדי. תחום ההובלות הוא אחד התחומים הבולטים שבהם חשוב לקבל המלצות על אודות בעל המקצוע.

הובלה  מקצועית היא לא רק שינוע של חפצים ממקום למקום, הובלה זו אחריות כבדה. חשוב שהמוביל שאותו אתם בוחרים יהיה מודע לכך שעל המשאית שלו מונחים כמעט כל החיים שלכם ויתייחס לעבודה בהתאם. על המוביל להעניק שירות מקצועי ואדיב, לארגן את הציוד בצורה הנכונה כדי שלא יינזק במעבר ולעתים להיעזר בציוד מיוחד כמו הובלות מנוף ועוד.

 

רגע לפני שאתם בוחרים מוביל מומלץ בירושלים, בואו לגלות את הסודות והטיפים החשובים באמת

חשוב לבחור חברת הובלה בעלת פוליסת ביטוח. על פוליסת הביטוח לכסות את הנזקים הגופניים העלולים להיגרם למובילים בזמן העבודה ואת הנזקים העלולים להיגרם לתכולה היקרה בעת ההעברה. אם לחברת ההובלה לא תהיה פוליסת ביטוח והעובדים ייפגעו בזמן ההובלה, הפיצויים והוצאות השיקום עלולים ליפול עליכם ואם ייגרמו נזקים לתכולה היקרה לא יהיה מי שיפצה אתכם.

בעונות השיא חברות הובלה רבות מבצעות מספר הובלות. כדאי להיות ההובלה הראשונה ביום. בשעות המוקדמות של היום, הדרכים פחות פקוקות, העובדים עדיין לא עייפים ואתם עוד לא איבדתם את הסבלנות.

לפני שאתם שוכרים חברת הובלה, מומלץ לבקש הצעות מחיר ממספר חברות ולהשוות ביניהן על בסיס של נתונים שווים. אל תתפתו למוביל המציע לכם הצעת מחיר בטלפון, לפעמים היא עלולה להיות מלכודת דבש. המוביל יציע מחיר נמוך, אתם תתפתו אך ברגע האחרון, ביום ההובלה, הוא ידרוש תשלומים נוספים בתירוצים שונים ומגוונים. מוביל רציני יגיע אליכם הביתה, יאמוד ויעריך את התכולה ויציע לכם מחיר סופי.

כדי להימנע מהפתעות לא נעימות, ערכו חוזה מפורט עם בעל החברה, פרטו בחוזה את רשימת התכולה, את מספר הארגזים, את הקומה של הדירה הנוכחית ושל הדירה החדשה, את הנגישות ואם יש צורך במנוף, הכניסו את המחיר של השימוש במנוף למחיר הסופי.

אם אתם לחוצים בזמן ואם התקציב מאפשר היעזרו בשירותי אריזה. חברות הובלה ותיקות ומקצועיות מציעות שירותי אריזה, בדרך כלל בתשלום. אם תשכרו את השירותים האלו, תוכלו להיות פחות עסוקים ולחוצים בימים הסמוכים למועד המעבר ולהיות בטוחים שהתכולה היקרה שלכם ארוזה במקצועיות ובקפדנות והיא תגיע ללא נזקים אל היעד.

חברות הובלה בוחרים לפי המלצות. המלצות של לקוחות שנעזרו בשירותי החברה והיו  מרוצים הן הכלי האמין ביותר אשר יכול להבטיח לכם שבחרתם חברה איכותית וטובה. אתם יכולים לבקש המלצות מחברים, משכנים ומבני משפחה וגם להיעזר ברשת האינטרנט. באתרי מדרג שונים, בפורטלים ייעודים ובקבוצות הפייסבוק תוכלו לדלות חוות דעת והמלצות על חברות מובילות בירושלים, לבחון את ההמלצות ולבחור מבניהן את החברה הטובה והמומלצת ביותר.

גם הוותק הוא אחד הגורמים החשובים המבטיחים לכם בחירה טובה של חברת הובלות.  ככל שהחברה ותיקה יותר, כך היא צברה ניסיון רב יותר ויותר לקוחות מרוצים שישמחו להמליץ עליה. ובנוסף, חברה ותיקה זו חברה שהצליחה לשרוד בשוק התחרותי שנים רבות והיא ודאי חברה מקצועית ואמינה.

אל תתפתו למחירים זולים, להיפך הם צריכים להדליק אצלכם נורה אדומה. מחיר זול יכול לאותת לעתים, על חברה חסרת ניסיון וחסרת אחריות. שוק ההובלות הוא שוק פרוץ, ובעונות השיא מגיעים מובילים שמעוניינים לעשות מכה ואחר כך נעלמים. אם תיפלו בפח ותשכרו מובילים חסרי ניסיון ואחריות, אולי תשלמו מחיר זול, אך אתם מסתכנים בנזקים לרכוש ובעוגמת נפש רבה.

את החפצים היקרים והשבירים מומלץ לארוז בעצמכם ולהוביל אותם ברכב שלכם, אך הקפידו לא להשאיר אותם, אפילו לדקה, לבד בדירה החדשה. ביום ההובלה הדירה פתוחה, אנשים רבים נכנסים ויוצאים, אחד מהם עלול לקחת את אחד החפצים היקרים ולהיעלם יחד אתו.

 לסיכום, כאשר אתם מחפשים מוביל מומלץ בירושלים אתם צריכים לשים לב לשלושה פרמטרים חשובים שירות, מקצועיות ומחירים נוחים. אנו בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" מתחייבים להעניק לכל לקוח עבודה מקצועית, שירות אדיב ומחירים אטרקטיביים. אם אתם מחפשים חברת הובלה מומלצת בירושלים, הגעתם ליעד, צרו קשר, אנו נשמח לעזור לכם!!

מה חשוב לבדוק לפני שאני בוחרת חברת הובלה?

כדי להיות בטוחים שבחרתם חברה מקצועית ואמינה חשוב לבדוק את הניסיון של החברה, את הוותק, מוניטין, המלצות של לקוחות שנעזרו בחברה והיו מרוצים ולבצע השוואת מחירים על בסיס נתונים שווים.

מה מספר המובילים הלוקחים חלק בהובלה?

זה תלוי בכמות התכולה, ככל שיש יותר ארגזים וציוד רב יותר, כך יידרשו יותר מובילים. גם בהובלות קטנות רצוי שיהיו שני מובילים כדי ששניהם יוכלו לאחוז חזק בפריט ולדאוג שהוא לא יידפק, יישרט או שייגרם לא כל נזק אחר.

מהם אזורי השירות של נועם הובלות ומנופי הרמה?

אנחנו מבצעים הובלות בפריסה ארצית, לכל מקום שתזמינו אותנו נגיע עם ציוד עדכני וחדש ועם צוות מובילים מקצועי, מיומן ואדיב. אנו מציעים את כל שירותי ההובלה תחת קורת גג אחת, ונשמח לשרת אתכם בכל מקום שאליו תזמינו אותנו.

5/5 - (3 votes)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *