הובלות בירושלים - המלצות

לא אחת, אנחנו שומעים על נזקים שנגרמו לרכוש בעת המעבר לדירה חדשה, על חברות הובלה שנעלמות ביום ההובלה או שמעלות מחירים ברגע האחרון ועוד. בחברת ההובלה: "נועם הובלות ומנופי הרמה" זה לא קורה. אנו פועלים בתחום במשך עשר שנים, עבדנו קשה, רכשנו מוניטין רב ואנו עושים הכול כדי לשמור עליו.

אתם לא חייבים להאמין לנו. הנה כמה המלצות, ויש עוד הרבה, של לקוחות מרוצים שחוזרים אלינו שוב ושמחים להמליץ עלינו לבני המשפחה, לחברים ולשכנים.

איתן משכונת מלחה: קבענו עם יחיאל מ"נועם הובלות ומנופי הרמה", את השעה, קמנו מוקדם, עוד לא הספקנו לסיים את הקפה והם כבר הגיעו. הם ביצעו את העבודה בזריזות ובמקצועיות והיו אדיבים ויעילים. הם דאגו לעטוף את הפריטים היקרים, העמיסו את כל התכולה על המשאית בצורה מאורגנת והצליחו להעביר את כל הציוד היקר שלנו ללא נזקים.

שלומית ואשר מבית הכרם: כבר בשיחת הטלפון הראשונה יחיאל מ"נועם הובלות ומנופי הרמה" רכש את האמון שלנו. הוא דבר בנחת, הוא לא נתן לנו הצעת מחיר לפני שהוא בא לראות ולהעריך בעצמו את תכולת הבית, הוא נתן מחיר הוגן ועמד בו ללא הפתעות של הרגע האחרון.

שלמה משכונת הר חומה: בתקופה שבין פינוי הדירה הישנה ועד לכניסה אל הדירה החדשה, נדרשנו לשירותי אחסון. חברים המליצו לנו על נועם הובלות ומנופי הרמה המלצות, ולא התאכזבנו. הם הגיעו אלינו, ארזו במקצועיות את תכולת הבית ואחסנו אותה במקום נקי ונעים. זקוקים לשירותי הובלה, אריזה ואחסון? אנחנו ממליצים עליהם מכל הלב!

 

 הובלות בירושלים המלצות – 6 טיפים מחברת הובלות מומלצת!

צברנו ניסיון רב בתחום ההובלות, במשך השנים אספנו מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לצלוח את המעבר בהצלחה!

היערכו למעבר הדירה כמו  שאתם יוצאים לחופשה. ארזו מזוודות ושימו בהם את כל הפריטים הנדרשים לימים הראשונים בדירה. בגדים להחלפה, פיג'מה, כלי רחצה, מברשות שיניים, כלי איפור ועוד. אריזת המזוודה תמנע מכם לנבור בארגזים ולחפש  שעה  ארוכה את הפיג'מה שלכם או כל דבר אחר.

בבוקר של יום המעבר רדו אל הרחוב בשעה מוקדמת ושמרו חניה קרובה אל הבית עבור המשאית של חברת ההובלה. העצה הזו חשובה במיוחד אם אתם עוברים דירה מאחת השכונות העמוסות במרכז העיר, שכונות שבהן קשה למצוא חניה פנויה אפילו בשעות הבוקר המוקדמות. ככל שהמובילים יידרשו לסחוב את הרהיטים  מרחק קצר יותר, כך הם יהיו רעננים וההובלה תתקדם הרבה יותר מהר.

בקשו עזרה מבני משפחה או מחברים טובים, בקשו מהם להיות נוכחים באחת הדירות ביום ההובלה ולשמור על החפצים. אל תשאירו אף דירה ללא השגחה, לא את הדירה הישנה וגם לא את הדירה החדשה, ביום המעבר הדירות פרוצות, כל עובר אורח יכול להיכנס לרגע, לקחת חפץ ולהיעלם יחד אתו.

מספרו את הארגזים ופרטו את התכולה שלהם. במקביל ערכו רשימה עם מספרי הארגזים וציינו על יד כל ארגז באיזה חדר להניח אותו. ביום המעבר, לפני שאתם יוצאים לדרך, ספרו את  מספר הארגזים על המשאית ובדקו שלא שכחתם אף ארגז בדירה. גם לאחר שהסבלים סיימו לפרוק את התכולה, העיפו מבט  בתא המטען של המשאית כדי לוודא שלא נשאר בו אף ארגז או כל פריט אחר.

ארזו את הדירה בשלבים ואל תדחו את העבודה לרגע האחרון.  חמישה חודשים לפני המעבר התחילו לארוז את הציוד והפריטים שלא שימשו אתכם תקופה ארוכה. ארזו את הבגדים של העונה  הקודמת, את הציוד שנמצא בעליית הגג או במחסן. את אריזת המטבח השאירו לשלב האחרון, אך רצוי מספר ימים לפני המעבר, בימים האחרונים לפני המעבר אכלו בכלים חד פעמיים.

את החפצים השבירים והיקרים כמו מחשב נייד, מצלמה יקרה, תמונות שוות ערך, תכשיטים וחפצים בעל ערך נוסטלגי, ארזו בעצמכם והעבירו אותם אל הדירה החדשה ברכב שלכם, אם אפשר אפילו יום לפני התאריך.

 אם התקציב מאפשר, היעזרו בשירותי אריזה. שירותי אריזה מקצועיים יורידו  מכם עומס ולחץ במיוחד בימים הסמוכים למעבר, ויבטיחו שהתכולה היקרה שלכם תיארז במקצועיות, בדייקנות ותגיע ליעד ללא נזקים.

ביום המעבר פנקו את המובילים, הציעו להם שתייה חמה וקרה גם בדירה הישנה וגם בדירה החדשה. אם אתם תשקיעו במובילים, הם בתמורה, יעניקו לכם שירותי הובלה טובים יותר ואווירה נעימה.

5/5 - (4 votes)

חברת ההובלה מציעה לי שירותי אריזה, כדאי או לא כדאי?

כדאי, ואפילו מאוד. שירותי אריזה מקצועיים יורידו מכם את הלחץ והעומס בימים האחרונים הסמוכים למועד ההובלה. אם תיקחו בחשבון את הזמן היקר שאתם צריכים להשקיע באריזה, את העלויות של חומרי האריזה, תיווכחו לדעת שמחיר האריזה אינו יקר כמו שחשבתם.

למה כדאי לבחור בחברת נועם הובלות ומנופי הרמה?

חברת נועם הובלות ומנופי הרמה היא חברה בעלת ותק של עשר שנים. במשך עשר שנות עבודה צברנו ידע וניסיון רב שיאפשרו לנו להוביל את התכולה שלכם בשלום, ללא נזקים אל היעד. אנו מחויבים לעבודה איכותית, שירות מקצועי ומחירים הוגנים.

איך אפשר להשוות מחירי הובלות?

כאשר אתם חפשים חברת הובלה בקשו הצעות מחיר ממספר רב של חברות והשוו ביניהן על בסיס נתונים שווים. שימו לב לציוד שבו משתמשת החברה, למספר המובילים, לתאריך ההובלה, לשעת ההובלה

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *