הובלות בירושלים - השוואת מחירים

לקוחות רבים מדלגים על השלב של השוואת מחירים מתוך רצון לסגור מוקדם ככל האפשר הסכם עם חברת הובלה ולהבטיח שבמועד הרצוי להעברת הדירה חברת ההובלה תהיה  פנויה ותוכל לבצע את העברת הדירה.

אך זו טעות! חשוב מאוד לבצע הובלות בירושלים השוואת מחירים, גם אם זה אומר להתחיל את החיפוש של חברת ההובלה מוקדם יותר, ובמיוחד כאשר אתם רוצים לקבל את הצעת המחיר ההוגנת והאטרקטיבית ביותר.

אנו בחברת "נועם הובלות ומנופי הרמה" מתחייבים למחירים אטרקטיביים. פנו אלינו עוד היום וחסכו כסף רב. אנו  מתחייבים להציע לכם מחיר מצוין, שירות מקצועי ומובילים אדיבים ואכפתיים. צברנו אינספור לקוחות מרוצים הם ישמחו להעיד על המחיר, על השירות ועל איכות העבודה.

 

איך משווים נכון מחירים?

מחיר הובלה תלוי במספר גורמים, בכמות התכולה, במספר הארגזים, במרחק שבין הדירה הישנה לדירה החדשה, בכוח האדם הנדרש להעברה, בנגישות של הדירה הישנה והחדשה, בקומה שממנה אתם עוברים ובקומה שאליה תרצו להגיע, בעונת השנה, ביום בחודש,  בצורך במנוף , בפירוק והרכבה של רהיטים ועוד.

ככל שהמרחק בין הדירה שממנה אתם עוברים לדירה שאליה אתם עוברים גדול יותר, כך יידרש זמן עבודה יקר יותר שמשמעותו, תוספת במחיר. גם לנגישות של הדירה יש השפעה על המחיר, אם יש מעלית, ההובלה תהיה קלה יותר וגם הזמן יהיה קצר יותר, אם אין מעלית, כל קומה נוספת תייקר את המחיר בעשרה אחוזים, בממוצע, ואם חדר המדרגות צר ויש צורך לתמרן כדי להעביר את הרהיטים, זה יתבטא גם במחיר.

הובלות באמצעות מנוף מייקרות את מחיר ההובלה והמחיר נקבע לפי שעות העבודה הנדרשות. הובלות מנוף נדרשות כאשר אין גישה נוחה אל הקומות הגבוהות, כאשר הרהיטים לא נכנסים אל המעלית, כאשר הרהיטים כבדים וקל יותר לשנע אותם כלפי מעלה באמצעות מנוף או כאשר חברת הניהול של הבניין מציבה את השינוע באמצעות מנוף כתנאי להובלה.

לא כל חברות ההובלה יודעות לעבוד באמצעות מנוף ולא כולן יכולות להבטיח שהתכולה היקרה תגיע ליעד בשלום וללא נזקים. חשוב לוודא כי החברה שבחרתם מתמחה בהובלות מנוף, משתמשת במנוף מתקדם ובטוח ואורזת את הריהוט בקפידה כדי שלא ייפגע בזמן ההובלה.

הביטוח על תכולת הדירה מקפיץ את המחיר, אך אסור לוותר עליו. זוהי הדרך היחידה לוודא כי אם החפצים שלכם יינזקו בהובלה ולא שלמים ליעד, תהיה לכם כתובת לפנות אליה, לבקש ולקבל פיצוי על הנזקים

רוצים לערוך השוואת מחירים? קבלו הצעת מחיר ממספר חברות והשוו ביניהן על בסיס נתונים שווים. השוו בין מחיר ההובלה, בין מחיר האריזה, האם נדרשת  תוספת לפירוק והרכבה של הרהיטים, האם לחברת ההובלה יש פוליסת ביטוח המכסה גם את התכולה, מהי התוספת עבור הובלת מנוף ועוד.

טיפ שלנו: כאשר אתם מבצעים הובלות בירושלים השוואת מחיר, תמיד חשוב לזכור כי המחיר אינו הפרמטר העיקרי הקובע את בחירת החברה, אלא המוניטין וההמלצות. אינספור לקוחות יוכלו לספר לכם סיפורים מסמרי שיער על  נזקים כספיים גבוהים שנגרמו להם ועל הובלות זולות שהפכו להיות הובלות יקרות, לעתים אפילו יקרות יותר מדי.

 

איך תוכלו להוזיל את מחיר ההובלה?

אחד הגורמים המשפיעים על מחיר ההובלות הוא תאריך ההובלה. בחודשי הקיץ הביקוש להובלות עולה ויחד עם הביקוש עולה גם המחיר. בחודשי החורף זה הרבה יותר זול. גם הימים הראשונים של השבוע עמוסים פחות, אם תקבעו את תאריך ההובלה, תתמקחו עם המוביל תוכלו לקבל מחיר טוב.

חברות ההובלה גובות מחירים יקרים יותר עבור הובלות המתבצעות בימים הראשונים של החודש או האחרונים. אם אתם יכולים, נסו לתכנן את מועד ההובלה לאמצע החודש. באמצע החודש הביקוש להובלות פוחת, המובילים פנויים, תוכלו להתמקח אתם על המחיר וליהנות מהנחה משמעותית.

משפחות רבות עוברות דירה בחודשי הקיץ, בחודשים יולי ואוגוסט בעיקר, לאחר שהילדים סיימו את הלימודים ולקראת שנת הלימודים הקרובה. בחודשים אלו ידי המובילים מלאות עבודה והמחיר בהתאם. אם תצליחו לתכנן את מועד ההובלה לפני העונה הבוערת, תיהנו מהנחה ותחסכו כסף רב.

אם התקציב שלכם נמוך, ארזו בעצמכם. אומנם, שירותי האריזה מקלים על המעבר ונעשים בדייקנות ובמקצועיות, אך אם התקציב שלכם מצומצם, זו אחת הדרכים לחסוך בהוצאות.

אם קיבלתם את המפתח לדירה החדשה כמה ימים לפני יום הכניסה, העבירו בעצמכם חפצים לדירה החדשה, במיוחד חפצים שבירים. ככל שיהיו לכם פחות חפצים להעביר, כך תידרשו לשלם פחות.

אם תצליחו לארגן כמה משפחות שישכרו את השירותים של אותה חברת הובלה, תוכלו לנהל משא ומתן על מחירי ההובלה ואפילו להוזיל אותם בצורה משמעותית.

מספר הפריטים המיועדים להעברה משפיעים על המחיר. אם יש לכם מספר קטן של חפצים, כדאי לכם לפנות לחברות העוסקות בהובלות קטנות, הם תמיד יותר זולות ויותר זמינות.

לסיכום, השוואת המחירים בין חברות ההובלה יאפשרו לכם לבחור חברה הגונה ומקצועית שתבצע את ההובלה שלכם. חברה שמציעה מחיר הוגן ואטרקטיבי היא ודאי חברה רצינית ומקצועית שגם תבצע את העבודה במקצועיות.

5/5 - (3 votes)

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר ההובלה?

מספר גורמים משפיעים על מחיר ההובלה: תאריך ההובלה, המרחק בין הדירה הישנה לדירה החדשה, כמות התכולה וציוד עזר הנדרש להובלה. אם תצטרכו להיעזר במנוף, לדוגמה, השימוש במנוף מייקר משמעותית את מחיר ההובלה.

איך אוכל להיות בטוח שבחרתי חברת הובלה מקצועית?

הכלי הטוב ביותר לבחירת חברת הובלות הוא המלצות. רק המלצות של לקוחות שנעזרו בשירותי החברה בעבר והיו מרוצים יבטיחו לכם שבחרתם חברת הובלה מקצועית ואיכותית. היעזרו בהמלצות מבני משפחה וחברים וגם ברשת האינטרנט תוכלו לדלות המלצות אמינות.

איך אוכל להוזיל את מחירי ההובלה?

הדרך הטובה ביותר להוזיל את ההובלה היא לתכנן את תאריך ההובלה למועדים שבהם אין ביקוש גבוה להובלות. בחודשי יולי ואוגוסט ובימים הראשונים והאחרונים של החודש הביקוש להובלות גובר, אך אם תזמינו הובלה בתאריכים אחרים, תוכלו ליהנות מהנחה.